Novi megaprojekt Mate Rimca: Grade jedan od najvećih kampusa u Europi, evo kako će izgledati

13 travnja 2021 - Vecernji list

Novi megaprojekt Mate Rimca: Grade jedan od najvećih kampusa u Europi, evo kako će izgledati

Kampus će biti otvoren za posjetitelje, a sadržavat će i poneke neočekivane elemente poput skloništa za životinje, frizera, veterinarsku ambulantu, uzgoj vlastite hrane, muzej, bar...

Proizvođač električnih hiperautomobila i pogonskih sustava za električne automobile, Rimac Automobili predstavio je projekt svog novog tehnološki naprednog sjedišta, koje uključuje testnu stazu, smještajne kapacitete i muzej.

Rimac Automobili su nastali sa vizijom stvaranja uzbudljivih električnih automobila i pogonskih sustava za električna vozila, a u samo deset godina prerasli su iz projekta u garaži u tvrtku koja zapošljava već 1.000 ljudi. Danas tvrtka razvija i proizvodi vlastite automobile i tehnologiju, kao i sustave elektropogona za brojne svjetske proizvođače automobila. Poduzeće je danas jedno od istaknutih u usponu u automobilskoj industriji, koja je u tranziciji prema električnoj budućnosti.

Sukladno svom statusu strateškog partnera velikim tvrtkama kao što su Hyundai, Kia i Porsche, Rimac sada želi okupiti sve svoje zaposlenike i funkcije na jednoj jedinstvenoj lokaciji. Upečatljivi kompleks koji je dizajnirao poznati hrvatski arhitektonski ured 3LHD utjelovit će sve Rimac vrijednosti. Novi će kompleks biti baza za istraživanje, razvoj i proizvodnju, a omogućit će tvrtki da izraste od proizvodnje prototipova i projekata u manjim serijama do velikoserijske proizvodnje električnih pogonskih sklopova visokih performansi i baterijskih sustava za brojne globalne automobilske kompanije.

Nova lokacija, utemeljena na ideji stvaranja najboljeg mogućeg radnog okruženja za zaposlenike iz cijelog svijeta, nalazi se samo nekoliko kilometara od trenutnog sjedišta Rimac Automobila i nalazi se na zemljištu od 200.000 m² dok će izgrađena površina doseći oko 100.000 m². Očekuje se da će biti dovršena do 2023. godine. Izgled i dojam koji ostavlja novi kompleks rezultat su dugotrajnog promišljanja.

Mate Rimac je želio da novo sjedište njegove tvrtke utjelovljuje ne samo karakter branda, već i karakter zaposlenika. Prostori su dizajnirani kako bi bili prijateljski, otvoreni i topli, s dodanim elementima zabave. Istodobno, sukladno statusu tvrtke kao tehnološkog predvodnika, bit će moderni, osvijetljeni i nadahnuti prirodnim okruženjem. Za razliku od većine lokacije u automobilskoj industriji, gdje su postavljene visoke ograde i razina tajnosti, Rimac Kampus biti će otvoren za javnost i interakcija između posjetitelja, gostiju, znatiželjnika i zaposlenika je poželjna i dobrodošla.

Govoreći o uzbudljivim planovima, izvršni direktor i osnivač kompanije, Mate Rimac je rekao: „Prije samo 10 godina Rimac Automobili bili su jedan čovjek u garaži. Od tada smo narasli na oko 1.000 zaposlenika, ušli u strateška partnerstva s Porscheom, Hyundai Motor Grupom i drugim značajnim partnerima te surađujemo s najvećim imenima automobilske industrije. Ali, ono čemu smo ostali posvećeni je razvoj našeg poslovanja u Hrvatskoj; ponosni smo što smo ostali ovdje i što će ova nova lokacija postati naš dugoročni dom.

„Sa brzim rastom su dolazili i problemi sa prostorom koje smo „krpali“ sa mnogobrojnim improvizacijama pa smo tako završili u preko 10 zgrada u 6 gradova u Hrvatskoj. Radno okruženje i suradnja između timova nam je od iznimne važnosti pa smo stoga odlučili napraviti veliki korak i izgraditi naš dugoročni dom – Rimac Kampus. Želja nam je stvoriti prostor koji najbolje odražava naš brend i naše ambicije, u suradnji s vodećim svjetskim arhitektima kako bismo izgradili kampus koji se uklapa u prirodne ljepote Hrvatske, a istovremeno objedinjuje svaki aspekt Rimac Automobila. Glavni prioritet projekta je stvoriti najbolje moguće radno okruženje za naše zaposlenike te omogućiti posjetiteljima i široj javnosti da uživaju u prostoru i druže se sa zaposlenicima Rimac Automobila. Kampus će sadržavati i poneke neočekivane elemente poput skloništa za životinje, frizera, veterinarsku ambulantu i uzgoj vlastite hrane, ali mi nismo nikad bili konvencionalni pa i Kampus reflektira naš pristup koji je drugačiji od većine. Kampus je naša odskočna daska za planirani rast u sljedećem desetljeću i nakon toga, jer nas ojačava kao proizvođača hiperautomobila i Tier 1 dobavljača komponenti elektropogona i sustava vozila za velike proizvođače automobila."

3LHD već su dizajnirali niz značajnih hrvatskih i međunarodnih projekata, među kojima su Grand Park Hotel i Hotel Lone u Rovinju i Hotel LN Garden u kineskom gradu Guangzhou. Koristeći svoje bogato iskustvo u stvaranju spektakularnih zgrada i kompleksa, često integrirajući prostore s prirodom, arhitekti su inspiraciju za oblikovanje kampusa crpili iz više izvora, uključujući oblik i kretanje Rimčevog hiperautomobila - C_Two, kao i samu brzinu.

Vijesti po temama

a1ACEAalfaalfa romeoAlfa Romeo 4CAlfa Romeo GiuliaAlfa Romeo StelvioAlfa Romeo TonaleAlpinaalpinealpine a110amazonAston MartinaudiAudi A3Audi E-tronAudi R8Audi RS3Audi Rs5Audi RS6Audi SQ8AustraliaAustrijaautiautobusautocestaautocesteautoindustrijaautomobilautomobiliautomobilska industrijaautoškolaBentleybenzinbikebikesBjelovarbmwBMW 3 seriesBMW 4 SeriesBMW 7 SeriesBMW 8 SeriesBMW i3BMW i4BMW M2BMW m3BMW M4BMW M5BMW X3BMW X7boatboatsBosna i HercegovinabrabusbrzinaBugattiburacampercamper vanCentar za vozila HrvatskecestacestarinacesteChryslercijenacijenecitroenCItroen BerlingoCitroen C3citroen c4classicscrash testcrossoverCustom carCVHdaciaDacia DusterdaimlerDalmacijaDetroit Auto ShowdieselDiesel bandiesel scandaldieselgateDizeldizelašidrag raceDucatiDugopoljeDysonelectricelektrična vozilaelektrični automobilelektrični automobiliEUeuropeEuropska komisijaeuropska unijaevFCAferrarifiatFiat TipoFiskerfordFord F-150Ford FiestaFord FocusFord MustangFord PumaFord RangerFord TransitFrankfurt Motor ShowfunnygenesisGeneva Motor ShowgermanyGMgorivoGrand TourgranicagumegužvehacHAKHarley-DavidsonHoldenhondahow toHrvatskaHrvatske cestehybridhydrogenhyundaiHyundai KonaHyundai Santa FeHyundai TucsonIgor NešićistraživanjejaguarjeepJeep WranglerJeremy ClarksonkamerekamionKaznakazneKiaKia SorentoKia SportageKia StingerkoenigseggkoronakrizakoronavirusKTMkupnjalamborghiniLamborghini Uruslancialand roverLand Rover DefenderLexusmarin kameničkiMaseratiMate RimacmazdaMazda CX-30mclarenmercedesMercedes SprinterMercedes X-Classmilan bandićmitsubishiMotociklimotorcyclemotorsportMUPnesrećaNikolanissanNissan ArmadaNissan LeafNissan NavaraNissan QashqaiNissan TitanNjemačkanovi automobiliNovskaOff-roadoffroadOleg ButkovićopelOpel AstraOpel ComboOpel CorsaosiguranjeOsijekParis Motor ShowparkiranjePDVpeugeotpeugeot 2008peugeot 208Peugeot 3008Peugeot 308Peugeot 5008Peugeot 508pickuppolandPolestarpolicijapolovni automobiliporezporeziporschePorsche 911porsche panameraPorsche TaycanposkupljenjepotrespožarprekršajiprodajaProdaja automobilaprodajni saloniprometprometnaprometna dozvolaprometna nesrećaPrometne kazneprometne nesrećePSAPularabljenirabljeni autirabljeni automobilRabljeni automobiliradoviramrecallrecreational vehiclerecreational vehiclesregistracijaRemetinečki rotorrenaultRenault ClioRenault DusterRenault KadjarRenault MeganeRenault TwingoRenault Zoerent a carRichard HammondRijekarimacrimac automobiliRimac C_TwoRimac NeveraRivianRivian R1romeorotorRVsafetyScaniaSeatSeat Leonself-driving carservisŠibenikskodaSkoda EnyaqSkoda ENYAQ iVSkoda KaroqSkoda KodiaqSkoda OctaviaSkoda ScalaSlavonski BrodSljemeSlovakiaSlovenijasmartSplitspy shotsSrbijastarost vozilaStellantissubarusudarsupercarssuvSuzukitechnologytehnički pregledteslaTesla Model 3testtest rabljenogtoyotaToyota SupraToyota TacomaToyota YaristrajekttrošarinatrošarinetrucktržišteTržište automobilatuningtvornicaukUmagunos automobilaUSAvanVaraždinVelika BritanijaVelika GoricaVolkswagenVolkswagen ArteonVolkswagen GolfVolkswagen ID.4Volkswagen PassatVolkswagen Tiguanvolvovozačivozačka dozvolavozački ispitvozilaVOZNI PARKvožnjavwVW ArteonVW Atlasvw beetleVW GolfVW Golf VIIIvw jettaVW PoloVW T-CrossVW T-RocYachtYamahayugoZadarZagrebZagreb Auto Showzakonzakon o sigurnosti prometa na cestamazastavazimske gume