Ova je zemlja ukinula subvencije, Dacia odmah gotovo prepolovila cijenu strujnog Springa: Evo koliko košta

11 months ago - 15 siječnja 2024, JutarnjiList
Ova je zemlja ukinula subvencije, Dacia odmah gotovo prepolovila cijenu strujnog Springa: Evo koliko košta
Model se ističe ne samo pristupačnom cijenom, već i produljenim intervalima održavanja od 30.000 kilometara

Jedan od najvećih razloga neprihvaćanja električnih vozila od vozača su njihove visoke cijene, poznata je stvar. No, Dacia je sada odlučila znatno sniziti cijenu svog električnog modela Spring, nudeći nevjerojatan popust od 10.000 eura do 31. ožujka u Njemačkoj. Ovaj značajan popust sada čini vozilo izuzetno pristupačnim, spuštajući cijenu s početnih 22.750 eura na iznimno povoljnih 12.750 eura.

Unatoč skromnijem paketu baterija od 26,8 kWh, Dacia Spring nudi razumnu ravnotežu između cijene i performansi, s dometom od 230 km po punjenju.Ova strategija Dacije dolazi nakon ukidanja njemačkih subvencija za električna vozila, a Dacia je već prodala više od 30.000 primjeraka Springa u Njemačkoj od 2021. godine.

Model se ističe ne samo pristupačnom cijenom, već i produljenim intervalima održavanja od 30.000 kilometara te dolazi s osmogodišnjim jamstvom na bateriju ili 120.000 kilometara sa zajamčenim minimalnim kapacitetom punjenja od 75 posto.

Iako je vozilo dobilo pohvale zbog niske cijene i prihvatljivih performansi, sigurnosna organizacija EuroNCAP ocijenila ga je s jednom zvjezdicom 2021. godine. Dacia je sada očito odabrala agresivnu marketinšku strategiju spuštanja cijena kako bi privukla kupce i potaknula usvajanje električnih vozila, posebno u trenutku kada su subvencije u Njemačkoj ukinute.

Diljem Europe pa tako i kod nas, sami proizvođači ili države smišljaju razne načine kako bi potaknuli elektrifikaciju i povećali prodaju električnih modela bez klasičnih poticaja i to drastičnim rušenjem cijena e-vozila, uvođenjem "socijalnog leasinga" za građanje niskih primanja poput Francuske (koji se dosad baš i nije "uhvatio"), ili pak naknadnim opremanjem električnih modela dizelskim motorima (!) (Citroen Berlingo u Španjolskoj), pa ostaje za vidjeti kakva će biti sudbina elektrifikacije u narednom razdoblju...

Support Ukraine