Volkswagen je predstavio novu generaciju svojeg pick-up automobila Amaroka. Automobil je drastično primijenjen u odnosu na prethodnika u toj mjeri da nemaju baš ništa zajedničkoga. Naime, umjesto vlastite arhitekture, Volkswagen je novi Amarok odlučio napraviti na osnovi Forda Rangera.
Prošla generacija Amaroka se na tržištu pojavila daleke 2010. godine te bila vrlo uspješna s 830.000 prodanih primjeraka. Na novoj su generaciji Amaroka odlučili uštedjeti partnerstvom s Fordom što je vrlo logičan izbor jer Ranger je trenutno jedan od najpopularnijih i najsofisticiranijih pick-up automobila na svijetu.
Unatoč zajedničkoj osnovi na prvi pogled teško biste rekli da je pred vama vozilo koje ima veze s Rangerom. Volkswagen se potrudio maksimalno promijeniti sve detalje na automobilu koje je mogao. Vanjski dizajn je potpuno promijenjen, a u unutrašnjosti Amarok na Rangera podsjeća svojim uspravnim središnjim dodirnim zaslon. Također, neke tipke i ručica mjenjača su izravno preuzeti iz Forda. Unatoč tome i unutrašnjost Amaroka realno izgleda potpuno drugačije nego u Rangeru.
Što se tiče dimenzija, auto je u dužinu narastao 10 centimetara. Dugačkoj verziji je međuosovinski razmak narastao za čak 17 centimetara te sada iznosi 327 cm. To znači osjetno više mjesta na stražnjim sjedalima u verziji s dvostrukom kabinom, ali i veći teretni prostor u kojeg stanu dvije euro palete. Nosivost automobila je do 1200 kilograma, a maksimalna masa prikolice iznosi impresivnih 3,5 tona.
Volkswagen će nuditi kotače promjera 17 do 21 cola, a od dodatne opreme tu su još LED Matrix svjetla te Harman Kardon audio sustav. Tu je i više od 30 različitih sustava za pomoć u vožnji od kojih je 20 potpuno novo.
U unutrašnjosti automobil ima veliki uspravni zaslon infotainmenta koji u osnovnoj verziji ima dijagonalu od 10 inča, a u skupljim izvedbama 12 inča. Digitalni instrumenti dijagonale 8 inča su serijski, a nudi se i veća verzija. Amarok će dolaziti s tri vrste pogona. Osnova je pogon na stražnje kotače, dok vrh ponude čini stalni automatski pogon na sve kotače. Srednja opcija je "pravi terenski" uključivi pogon na sve kotače koji je do danas "preživio" samo u rijetkim automobilima.
Ponuda motora se sastoji od četverocilindričnih i V6 dizelaša, dok će se za neka tržišta kao top opcija nuditi i četverocilindrični benzinac. Tri 2.0 TDI motora razvijaju 150, 170 i 209 KS, a V6 dizelaši obujma tri litre imaju 240 i 250 KS. Benzinski motor ima četiri cilindra i 2,3 litre obujma te razvija 302 KS. Automatski mjenjač ima čak 10 brzina, a serijski dolazi uz sve motore snažnije od 200 KS. Očekuje se da će se među pogonske sustave uskoro uvrstiti i plug-in hibrid, a Volkswagennavodno razmatra i električnu verziju.
Automobil će se proizvoditi u Fordovoj tvornici u Južnoafričkoj Pretoriji, a Volkswagen će nuditi pet razina opreme. Automobil na tržište dolazi krajem godine.