Nikad prije nije zabilježeno da neki proizvođač odjednom predstavi 15 noviteta. Toyota je to učinila uz pomoć Lexusa i obznanila kako ulazi u bitku za predvodnika elektromobilnosti. A što je najbolje, od 15 koncepata tek se manji dio zasniva na postojećim modelima, dok su većina potpuno novi modeli na e-TNGA platformi.
Akio Toyoda je pritom napomenuo kako Toyota ide u dva smjera, gdje je prvi u smjeru vozila sa smanjenom emisijom stakleničkih plinova poput hibrida, a drugi isključivo vozila s nultom emisijom. Potonji smjer će biti glavni.
Toyota je najavila svoj bZ asortiman (beyond Zero) koji donosi velikoserijske modele po prihvatljivoj cijeni. U pitanju su bZ4X i još četiri koncepta uključujući nekoliko crossovera i budućeg rivala Tesli Model 3.
I Lexus ima svoje adute. Na struju prelazi do 2035. godine, a zasad možemo vidjeti LF-Z, ali i sportski model kao nasljednika LF-A sa 700 km dosega i ubrzanjem do 100 km/h za manje od 2 sekunde. Tu su još dva koncepta, SUV model i kabriolet.
Konačno, tu su i Toyotina gospodarska vozila. Uključuju široku ponudu, od autonomnog busa, do kamioneta i električne verzije FJ Cruisera.
Sve viđeno će vjerojatno u proizvodnju kao dio strategije da do 2030. godine lansiraju 30 električnih modela te uhvate prodaju od 3.5 milijuna takvih vozila. Lexus će do 2030. godine biti električna marka u Europi, Sjevernoj Americi i Kini s ciljem prodaje od milijun električnih vozila. Lexusova ponuda će biti 100% električna od 2035. godine. A da bi to sve ostvarila, Toyota će do 2030. godine u proizvodnju baterija uložiti 17.6 milijardi dolara.