Peugeot je održao svjetsku premijeru svog novog, potpuno drugačijeg modela: Peugeot 408. Ovaj je novi model potpuno je neočekivan jer je drugačiji. Prvi je takve vrste, kako u povijesti same marke, tako i na tržištu automobila u cjelini. S novim 408, Peugeot demonstrira kreativnost svojih timova nudeći novu siluetu fastback na vrhu C segmenta. Ovaj novi Peugeot nudi 'mačji stav' i jedinstvenu privlačnost, inženjersku izvrsnost usmjerenu na učinkovitost i inteligentnu elektrifikaciju, kao i emocije koje pružaju vrhunske tehnologije posvećene užitku u vožnji i instinktivnoj upotrebi.
Novi Peugeot 408 na tržište stiže na samom početku 2023. Ovaj automobil s globalnom ambicijom, najprije će se proizvoditi u Mulhouseu u Francuskoj za europsko tržište, a potom, ubrzo nakon toga, u tvornici Chengdu u Kini za lokalno tržište.
'U Peugeotu vjerujemo da je život bolji uz privlačnost. Svojim jedinstvenim izgledom, inovativnom siluetom fastback i neobuzdanom elegancijom, novi 408 savršen je izraz filozofije i inventivnosti marke Peugeot,' kaže Linda Jackson, izvršna direktorica marke Peugeot . 'Neočekivano iz svakog kuta, novi Peugeot 408 dizajniran je za ljubitelje automobila i života, koji se žele osloboditi tradicionalnog i traže odgovorno zadovoljstvo. Utjelovljuje Peugeotove zahtjevne tehnološke standarde - kontroliranu učinkovitost i digitalnu tehnologiju na vrlo visokoj razini iskustvo – kao i intenzivne emocije instinktivnog užitka u vožnji'.
Vanjski izgled
Peugeot 408 ističe se prije svega svojom dinamičnom siluetom fastbacka i nepogrešivim stilom, ali i mjerom u kojoj razbija kalup. Njegov 'mačji stav' tipičan je za modele marke. Njegove su linije oštre, maska je iste boje kao i karoserija kako bi se savršeno uklopila s prednjim dijelom, a ponosno se može pohvaliti novim Peugeotovim amblemom s glavom lava. Obrnuti izrez na stražnjem braniku je neočekivan, a daje profilu snažan izgled.
Sprijeda svjetlosni potpis u obliku očnjaka savršeno integrira 408 u obitelj Peugeot, kao i LED svjetla s tri pandže straga. Novi 408 čvrsto stoji na kotačima promjera 720 mm, a kultni naplatci od 20 cola imaju radikalno drugačiji geometrijski dizajn. Inače, na izbor su sljedeće dimenzije kotača i guma (215/65R17, 205/55R19, 245/40 R20).
S duljinom od 4687 mm, na temelju dugog međuosovinskog razmaka od 2787 mm, širine 1848 mm (2062 mm s otvorenim retrovizorima), novi 408 ima izuzetno prostran drugi red, sa 188 mm prostora za noge. Visina od podloge je 188 mm za benzinsku varijantu i 189 za PHEV varijantu. Prtljažnik je također izdašne veličine, s volumenom od 536 litara (471 l za PHEV verzije), koji se može povećati na 1611 l litara (1545 l za PHEV verzije) kada se preklope stražnja sjedala. Novi 408 visok je 1,48 m vitke i uglađene siluete, što poboljšava aerodinamičku učinkovitost.
Peugeot za novi 408 nudi tri razine opreme: Allure, Emotion i Excellence.
Unutrašnjost
I za svog vozača i za svoje putnike, novi 408 nudi najnoviju generaciju Peugeot i-Cockpit®, odmah prepoznatljivog po kompaktnom upravljaču posvećenom užitku u vožnji i kontroliranoj agilnosti. U kokpitu, naglasak je na kvaliteti i povezivanju, s najnovijim tehnologijama kako bi iskustvo vožnje i putovanja učinili intuitivnijim i korisnijim.
Sustavi pomoći vozaču
Pokretani sa 6 kamera i 9 radara, sustavi pomoći vozaču, prema proizvođaču, pružaju bezbrižnost i sigurnost. Oni uključuju: Prilagodljivi tempomat s funkcijom Stop and Go, Night Vision, koji upozorava na životinje, pješake ili bicikliste ispred sebe prije nego što se pojave u dugim svjetlima, Praćenje mrtvog kuta velikog dometa (75 metara), Rear Traffic Alert, koji upozorava na potencijalnu opasnost pri vožnji unatrag.
Pogonski sklopovi
Asortiman motora koji pokreće Peugeot 408 uključuje dvije plug-in hibridne inačice HYBRID 180 e-EAT8 i HYBRID 225 e-EAT8 sa 180 i 225 KS i ukupnog okretnog momenta sustava od 360 Nm, te benzinsku verziju Puretech 130 S&S EAT8 snage 130 KS. Sva tri su uparena s 8-stupanjskim automatskim mjenjačem EAT8, a pogon je na prednja dva kotača. Potpuno električna verzija uslijedit će nekoliko mjeseci kasnije.
Učinkovitost je bila ključna briga za dizajnere Peugeota 408, budući da kombinacija napora u pogledu aerodinamike, smanjenja težine (sa 1396 kg) i motora s niskim emisijama znači da se vozilo sada može pohvaliti izuzetno niskom prosječnom potrošnjom energije (pod homologacijom), kako za plug-in hibride tako i za benzinsku verziju.
Zasad nema informacija hoće li biti i dizelska verzija pogonskog sklopa novog 408.