U središnjem dijelu dominira masivni 9,3-inčni zaslon osjetljiv na dodir na kojem će se moći kontrolirati većina funkcija. Ipak, ljubitelji fukncionalnosti bit će sretni zbog činjenice kako se kontrolama klime i postavkama temperature upravlja putem posebnih, novih prekidača smještenih ispod zaslona. "Neki proizvođači napravili su grešku kada su postavke klime i temperature stavili na zaslon osjetljiv na dodir. Uz prekidače tim postavkama možete upravljati i zatvorenih očiju, a iskustvo korisnika je po tom pitanju iznimno bitno, tako da ovo smatramo odličnim rješenjem, izjavio je glavni dizajner Laurens Van den Acker za AutoExpress. Ispred vozača se nalazi potpuno novi upravljač (koji zbog oblika donosi i više prostora za noge vozača), kao i digitalni kokpit (veličine 7 ili 10 inča) koji smo inače gledali u modelima više klase. Vozač može ispred sebe konfigurirati različite prikaze, a kako to izgleda u praksi pogledajte u videu:
Osim kvalitetnijih materijala i atraktivno dizjniranih elemenata, tu su i suvremene tehnologije poput mogućnosti bežičnog punjenja mobitela kao i elektronične ručne kočnice zbog koje se dobilo mjesta u središnjem dijelu. Za ugođaj se brine ambijentalno osvjetljenje u 8 različitih boja. Najprodavaniji Renaultov model u svojoj će petoj generaciji s ovakvom modernom unutrašnjosti zasigurno privući veliki broj zainteresiranih kupaca.
Osim svih detalja unutrašnjosti, već su poznati detalji poput činjenice da novi Clio vozi na novoj CMF-B platformi na kojoj će kasnije startati i novi Renault Captur. Što se tiče motora u ponudi će biti benzinci i dizelaši kao i plug-in model te vatrena RS izvedba koja će koristiti 1,8-litreni turbo motor iz modela Megane R.S. koji će za tu priliku biti oslabljen. Za vanjski izgled trebat će se pričekati još samo malo, budući da su iz Renaulta objavili kako će fotografije i sve detalje vanjskog dizajna plasirati već sutra. Premijeru za javnost ovaj model će imati na salonu automobila u Ženevi do kojeg nas dijeli tek nešto više od mjesec dana.