Opel je na međunarodnoj prezentaciji u Šibeniku predstavio šestu generaciju Corse. Popularni gradski model u najnovijoj generaciji stiže i u električnom izdanju, a upravo je Corsa-e probila led na tržištu. Nju se, naime, prvu moglo naručiti po cijeni od 241.000 kuna, iako će u salone stići tek u ožujku. Benzinske i dizelske izvedbe već su u hrvatskim prodajnim salonima
Početna Corsa s klima-uređajem stoji 97.400 kuna. Ta se cijena odnosi na Corsu Edition 1,2 (75 KS) s 5-stupanjskim ručnim mjenjačem. Od važnije opreme početnog modela valja još istaknuti radio s dodirnim zaslonom, Bluetooth, USB, četiri zvučnika, komande na kolu upravljača, prednju kameru s funkcijom prepoznavanja znakova ograničenja brzine, upozorenje na opasnost prednjeg udara, detekciju pješaka, adaptivni tempomat, aktivnu pomoć za držanje vozne trake, automatsko kočenje pri malim brzinama,... Oprema nove Corse (što serijska, što opcijska) obuhvaća mnoge elemente koji su dosad bili rezervirani za automobile iz više klase. Primjerice, svjetla IntelliLux LED Matrix ovdje se prvi put pojavljuju u segmentu malih automobila.
U novoj generaciji Corse Opel nudi električni pogon, tri benzinska i jedan dizelski agregat. Benzinci razvijaju 75, 100 i 130 konjskih snaga, a 1,5-litreni dizelaš ima 102 konja i uparen je sa 6-brzinskim ručnim mjenjačem. Opel uz Corsu nudi i 8-brzinski automatik, a vozači će znati iskoristiti prednosti Eco, Normal, Sport i Manual moda vožnje.
Opel je, dakle, za elektrifikaciju odabrao najpopularniji model svoje marke. Nova Opel Corsa-e ima deklarirani električni domet od 337 kilometara, a raspolaže sa 136 konjskih snaga i maksimalnih 260 Nm trenutnog okretnog momenta. Baterija snage 50 kWh može se za samo 30 minuta napuniti do 80% kapaciteta.
Corsa je i u novoj generaciji zadržala kompaktne vanjske dimenzije. Duga je 406 cm, 174,5 cm je široka, a niža linija krova (143,3 cm) novu Corsu čini vizualno dinamičnijom od prethodnice. Dinamičnija je i u vožnji, na što je osim modernih motora i dobro podešenog ovjesa utjecala i - dijeta. Nova Corsa, naime, teži 980 kilograma, odnosno 108 kg je lakša od prethodnice. Međuosovinski razmak je veći, pa u moderno uređenoj kabini ima dovoljno prostora. Vozač sada sjedi 2,8 cm niže, a niže težište automobila također pozitivno utječe na upravljanje i voznu dinamiku. Corsa brzo reagira na vozačeve želje, dobro prenosi informacije s ceste i, generalno gledajući, omogućava prilično dinamičnu vožnju.
Povezane vijesti