Test Honde Jazz Crosstar: Mali, veliki automobil!

21 rujna 2020 - revijahak

Test Honde Jazz Crosstar: Mali, veliki automobil!

Honda Jazz Crosstar 1,5 Hybrid Executive 2-Tone

Naizgled skromnih vanjskih dimenzija, povišeni mali gradski automobil Jazz Crosstar nudi mnogo prostora u unutrašnjosti, ali to, nažalost, treba i platiti
Cijena: 227.990 kuna

U nekom trenutku ćete morati pogledati cijenu i reći ovo je možda ipak previše i vjerojatno ćete biti u pravu. No gotovo 230 tisuća kuna, koliko treba izdvojiti za ovaj automobile, ipak ne može izbrisati jednu činjenicu – u većini ostalih detalja on je toliko dobro promišljen i realiziran da je gotovo uzoran primjer jednog malog automobila koji u ovom Crosstar izdanju ima i blage terenske pretenzije. Naglasak je na riječi – blage, jer pogon je samo na prednje kotače.

S novim Jazzom Honda je u Europu opet poslala mali gradski automobil koji može biti i obiteljski pa to djelomično može opravdati i visoku cijenu. Izvana je to klasičan japanski dizajn koji u istom loncu kuha igru na sigurno i pokoji moderan detalj. Uglavnom, sve djeluje simpatično i nenametljivo, a o tome ćemo prepustiti da prosuđujete sami.
10/10
Interijer/multimedija/tehnologija
Interijer Jazza je koncepcijski uvijek mjesto pravih iznenađenja, a s novom generacijom ona nisu toliko definirana jer je većina rješenja preuzeta s prethodnika i temeljito dorađena. Na primjer, tu je, naravno, multifunkcijski ekran, ali napokon je promijenjen softver pa je touchscreenom mnogo lakše upravljati i jedan je od boljih na tržištu. Digitalna instrumentna ploča je bazična, ali jasno prikazuje sve ključne podatke. Jedan od fantastičnih dosega Jazza je prostranost – na malo više od četiri metra dužine dovoljno je mjesta za četiri odrasle osobe, tu je i prtljažnik raskošnih dimenzija za ovu klasu te stražnja klupa, koju je moguće obarati po visini, ali i podići sjedeći dio tako da se iza vozača i suvozača formira veliki prtljažni prostor u kojemu možete prevesti komad namještaja ili sličan teret.
9/10
Vozne osobine/udobnost
Jazz Crosstar je u odnosu na konvencionalni model povišen za 16 centimetara pa je i nešto više naginjanja u zavojima, ali, generalno, vozne osobine impresioniraju. Ovaj pseudoterenski model je upravljiv, okretan i stabilan. Amortiziranje neravnina je izvedeno s mnogo brige za dobrobit vozača i putnika pa nema lupanja ovjesa, a udobnost u vožnji je na najvišoj mogućoj razini. Doista, Jazz Crosstar je izbalansiran vrhunski, a i tih je – akustični sklad tek ponekad remeti rad CVT mjenjača, odnosno buka motora kad baš nagazite papučicu gasa i ne popuštate. Što se makadama tiče, povišena karoserija će se provući na mnogim mjestima, ali pogon neće pa uvijek budite oprezni. Ipak ovo nije 4×4 vozilo.
9/10
Motor/potrošnja goriva
Hondin hibridni sustav ispunjava temeljni razlog ugradnje u ovo vozilo – iznimno je štedljiv. Ukupna snaga sustava je 109 KS, a u prosjeku je potrošnja od 4,1 do 4,3 litre goriva, što je podatak zbog kojeg treba pohvaliti Hondine inženjere. Efikasna akumulacija električne energije tijekom vožnje omogućuje da se u gradu često vozite samo na struju, a to blagotvorno utječe na potrošnju goriva. Elektromotor podiže ukupni okretni moment sustava na 253 Nm pa su i ubrzanja dinamična, odnosno nikad nećete osjetiti deficit snage. Na autocesti treba pripaziti jer pomoći elektromotora nema pa i pri 130 km/h potrošnja raste na 7,5 litara goriva, a pri 140 km/h na 8,2 litre.

Honda zaslužuje i pohvale zbog programiranja bezstupanjskog CVT mjenjača, koji simulira mijenjanje brzina, odnosno zvuk motora pri ubrzanjima nije konstantno neugodan nego se vraća na niže okretaje.
9/10
Završna riječ
Jazz u Hrvatskoj ima malu, ali odanu publiku, koja će platiti više, ali dobiva pouzdanost i kvalitetu. S Crosstarom će platiti još više, a u zamjenu će dobiti jedan poseban automobil, koji je teško karakterizirati i smještati u ladice. Možda je najbolje zaključiti – sjajan mali automobil koji je po svemu, osim po vanjskim dimenzijama, velik! Još ostaje i ta cijena…

Vijesti po temama

a1ACEAalfaalfa romeoAlfa Romeo 4CAlfa Romeo GiuliaAlfa Romeo StelvioAlfa Romeo TonaleAlpinaalpinealpine a110amazonAston MartinaudiAudi A3Audi E-tronAudi R8Audi RS3Audi Rs5Audi RS6Audi SQ8AustraliaAustrijaautiautobusautocestaautocesteautoindustrijaautomobilautomobiliautomobilska industrijaAutopilotautoškolaBentleybenzinbikebikesBjelovarbmwBMW 3 seriesBMW 4 SeriesBMW 5 SeriesBMW 7 SeriesBMW 8 SeriesBMW i3BMW i4BMW M2BMW m3BMW M4BMW M5BMW X3BMW X7boatboatsBosna i HercegovinabrabusbrzinaBugattiburacampercamper vanCentar za vozila HrvatskecestacestarinacesteChryslercijenacijenecitroenCItroen BerlingoCitroen C3citroen c4classicscrash testcrossoverCustom carCVHdaciaDacia DusterDacia SanderodaimlerDalmacijaDetroit Auto ShowdieselDiesel bandiesel scandaldieselgateDizeldizelašidrag raceDucatiDugopoljeDysonelectricelektrična vozilaelektrični automobilelektrični automobiliEUeuropeEuropska komisijaeuropska unijaevFCAferrarifiatFiat TipoFiskerfordFord F-150Ford FiestaFord FocusFord MustangFord PumaFord RangerFord TransitFrankfurt Motor ShowfunnygenesisGeneva Motor ShowgermanygliserGMgorivoGrand TourgranicagumegužvehacHAKHarley-DavidsonHoldenhondahow toHrvatskaHrvatske cestehybridhydrogenhyundaiHyundai KonaHyundai Santa FeHyundai TucsonIgor NešićistraživanjejaguarjeepJeep WranglerJeremy ClarksonkamerekamionKaznakazneKiaKia SorentoKia SportageKia StingerkoenigseggkoronakrizakoronavirusKTMkupnjalamborghiniLamborghini Uruslancialand roverLand Rover DefenderLexusmarin kameničkiMaseratiMate RimacmazdaMazda CX-30mclarenmercedesMercedes SprinterMercedes X-Classmilan bandićmitsubishiMitsubishi OutlanderMotociklimotorcyclemotorsportMUPnesrećaNikolanissanNissan ArmadaNissan LeafNissan NavaraNissan QashqaiNissan TitanNjemačkanovi automobiliNovskaOff-roadoffroadOleg ButkovićopelOpel AstraOpel ComboOpel CorsaosiguranjeOsijekParis Motor ShowparkiranjePDVpeugeotpeugeot 2008peugeot 208Peugeot 3008Peugeot 308Peugeot 5008Peugeot 508pickuppolandPolestarpolicijapolovni automobiliporezporeziporschePorsche 911porsche panameraPorsche TaycanposkupljenjepotrespožarprekršajiprodajaProdaja automobilaprodajni saloniprometprometnaprometna dozvolaprometna nesrećaPrometne kazneprometne nesrećePSAPularabljenirabljeni autirabljeni automobilRabljeni automobiliradoviramrecallrecreational vehiclerecreational vehiclesregistracijaRemetinečki rotorrenaultRenault ClioRenault DusterRenault KadjarRenault MeganeRenault TwingoRenault Zoerent a carRichard HammondRijekarimacrimac automobiliRimac C_TwoRimac NeveraRivianRivian R1romeorotorRVsafetyScaniaSeatSeat Leonself-driving carservisŠibenikskodaSkoda EnyaqSkoda ENYAQ iVSkoda KaroqSkoda KodiaqSkoda OctaviaSkoda ScalaSlavonski BrodSljemeSlovakiaSlovenijasmartSplitspy shotsSrbijastarost vozilaStellantissubarusudarsupercarssuvSuzukitechnologytehnički pregledteslaTesla Model 3testtest rabljenogtoyotaToyota SupraToyota TacomaToyota YaristrajekttrošarinatrošarinetrucktržišteTržište automobilatuningtvornicaukUmagunos automobilaUSAvanVaraždinVelika BritanijaVelika GoricaVolkswagenVolkswagen ArteonVolkswagen CaddyVolkswagen GolfVolkswagen ID.4Volkswagen PassatVolkswagen Tiguanvolvovozačivozačka dozvolavozački ispitvozilaVOZNI PARKvožnjavwVW ArteonVW Atlasvw beetleVW GolfVW Golf VIIIvw jettaVW PoloVW T-CrossVW T-RocYachtYamahayugoZadarZagrebZagreb Auto Showzakonzakon o sigurnosti prometa na cestamazastavazimske gume