Uskoro kraj dvogodišnjih muka vozača

2 years,7 months ago - 9 svibnja 2022, Poslovni Dnevnik
Uskoro kraj dvogodišnjih muka vozača
Radovi, vrijedni 55 milijuna kuna, s PDV-om, koje izvodi konzorcij domaćih tvrtki Sitolor, Spegra i Geotehnika, počeli su u rujnu 2020. godine

Dvogodišnjim mukama vozača koji putuju preko Krčkog mosta za najkasnije desetak dana trebao bi biti kraj, jer će krajem idućeg tjedna biti završeni radovi na kolničkoj plohi, u sklopu sveobuhvatne obnove, započete još 2020. godine, a promet vozila mostom bit će pušten u oba smjera.

Potvrdio je to za Novi list Sanjin Velebit Pešut, glavni inženjer u Hrvatskim Autocestama (HAC) zadužen za projekt obnove, s kojim smo obišli gradilište, kazavši kako će radovi na obnovi kolnika biti završeni dvadesetak dana prije ugovorenog roka, a s obzirom na to da su istodobno pri kraju i radovi na sanaciji ostalih dijelova konstrukcije, cijeli projekt obnove bit će završen oko četiri mjeseca ranije.

Radovi, vrijedni 55 milijuna kuna, s PDV-om, koje izvodi konzorcij domaćih tvrtki Sitolor, Spegra i Geotehnika, počeli su u rujnu 2020. godine na velikom luku, a prošle jeseni nastavljeni su na malom luku mosta, između otočića Sveti Marko i Krka.

Radovi na mostu temeljito su istestirali strpljenje vozača u zadnje dvije godine, a slično je bilo i jučer, kada se na prelazak mosta čekalo i po dvadeset minuta, no tome bi uskoro trebao biti kraj.

Zadnji veliki radovi na kolniku koji usporavaju promet bit će gotovi za otprilike tjedan dana, ukoliko ne bude većih vremenskih nepogoda. U najgorem slučaju očekujemo da će promet na oba traka biti pušten do iduće srijede, čime će biti završena privremena regulacija prometa. Jedino što će preostati u tom smislu je horizontalna signalizacija, ali njeno iscrtavanje zahtijeva puno manja ograničenja prometa”, kaže Pešut.

Inače, radovi obuhvaćaju postavljanje nove betonske ploče, zamjenu asfaltnog zastora i hidroizolacije te dovršetak primarne sanacije i zaštite preostalih betonskih površina mosta od utjecaja agresivnog djelovanja klorida iz morske vode. U sklopu sanacije izvodi se i novi sustav odvodnje, s obzirom na to da se dosadašnji sustav sastojao od slivnika iz kojih su oborinske vode direktno curile u more i na kopno ispod mosta.

Sada se ugrađuju novi slivnici, a u fazi izvođenja radova ispod kolnika ugradit će se novi sustav kontrolirane odvodnje. Na mostu je postavljena i nova zaštitna ograda između kolničkih traka i pješačke staze, znatno čvršća od dosadašnje, što je jasno vidljivo prilikom prelaska mosta. Nosivi stupovi ograde postavljeni su puno gušće, odnosno s manjim razmacima nego do sad, znatno su čvršći od dosadašnjih, kao i na njih postavljena zaštitna obloga. Sigurnost prometa s novom će ogradom biti znatno veća, ali se s njenim postavljanjem izgubio pogled na more iz vozila prilikom prelaska mosta.

Support Ukraine