Uz redizajnirano izdanje elegantnog coupéa s pet vratiju namijenjenog poslovnim ljudima koji uz modernu tehnologiju i luksuz žele i malo stila, Volkswagen je predstavio i njegovu karavansku izvedbu, Shooting Brake. Novosti u izgledu Arteona koncentrirane su na licu s novim svjetlosnim potpisom i odbojnikom. Novi detalj su dnevna LED svjetla pretvorena u vodoravnu svjetleću traku koju prekida samo zaštitni znak na maski, a otvor ispod nje, umjesto s četiri, sada je ukrašen s tri masivnije kromirane letvice.
Straga su dizajneri izmijenili tek raspored elemenata u stražnjim svjetlima, dok su u unutrašnjosti odradili puno obimniji posao. Arteon je obogaćen digitalnim instrumentima, potpuno novom prednjom armaturom i središnjim grebenom. Redizajnirani su otvori ventilacije, izmijenjene komande klime, a multimedijalni sustav unaprijeđen je MIB3 verzijom. Posebna pažnja posvećena sigurnosnim sustavima koja uključuju i opciju nazvanu Travel Assist, pomoć u vožnji razine 2, koja može zaustavljati i pokretati, upravljati putanjom i tempom do brzine od 210 km/h u skladu s prometnim uvjetima.
Uz dva turbodizelska TDI motora (150 i 200 KS), te tri turbobenzinska TSI (190, 280 i 320 KS) ponuda će biti obogaćen i plug-in hibridnom izvedbom s ukupnih 218 KS. Za najsnažnije modele, one s oznakom R pripremljen je pogon na sve kotače sa selektivnom kontrolom zakretnog momenta na pojedinom kotaču. Isti motori i prijenosi namijenjeni su i za Shooting Brake verziju za koju su u Wolfsburgu izabrali smjer kojim je krenuo i Porsche u slučaju Panamere Sport Turismo. Produžena krovna linija ne donosi posebne koristi kada je u pitanju obujam prtljažnika.
U osnovnoj postavci Shooting Brake ima tek par litara veći kapacitet prtljažnika (565), dok obaranjem stražnjih naslona sjedala raste na 1632 što je tek 75 više u odnosu na Fastback. Nijemci deklariraju i nešto više prostora, u visinu 1 cm na prednjim sjedalima i pola od toga straga.