Vozili Smo Korejski Hit Godine! Atraktivan Hyundai Kona Stiže Krajem Studenog Po Cijeni Od 119.990 Kuna

14 studenoga 2017 - JutarnjiList

Vozili Smo Korejski Hit Godine! Atraktivan Hyundai Kona Stiže Krajem Studenog Po Cijeni Od 119.990 Kuna

Jedan od dizejnerski najzanimljivijih malih crossovera istovremeno je kvalitetno napravljen, bogato opremljen svim modernim pomagalima i tehnički dobro potkovan.

U najskupljoj izvedbi nudi i 4x4 pogon i 7-stupanjski automatski mjenjač s dvije spojke

Hyundai snažno grabi na svim poljima, a sada mu se smiješi još jedan dobar posao. Novi adut zove se Kona, ulazi u sve brojniju klasu malih crossovera, kojoj su na našem tržištu najpoznatiji predvodnici Captur i Vitara, a ovih dana se pridružuju i zanimljivi noviteti Kia Stonic, Opel Crossland X, Citroen C3 Aircross... Prvi susret uživo međutim, ostavlja čvrst dojam da će Kona, bez obzira na konkurenciju, biti jedan od favorita svoje klase. Uživo izgleda atraktivno i snažno, puna je zanimljivih dizajnerskih detalja i s čak tri para svjetala (gornja dnevna, srednja glavna i donja za maglu) na cesti je pravi lovac na poglede. I kao cjelina izgleda moderno i mladenački, a sve potpisuju njemački dizajneri Peter Schreyer i Thomas Burkle, dokazani majstori svog zanata. Izgled je naravno, uvelike definiran i količinom opreme, a Kona ih nudi čak šest. Već osnovni ima 16-colne aluminijske naplatke, diodna dnevna svjetla, krovne nosače...

Interijer je pak dizajnerski smireniji i na klasičniji način moderan, a u konačnici ugodan, komforan i prostran. Dobra izrada (proizvodi se u Koreji), solidni materijali i kvalitetna zvučna izolacija ne ostavljaju mjesta značajnijim primjedbama, a ugodna je i blago povišena pozicija za fino odmjerenim volanom. S najskupljim paketima opreme (LoveIt i GripIt) ulazi se i u sferu luksuza i visoke tehnologije. Grijanje sjedala, 18-colni naplaci, diodna glavna svjetla, navigacija s besplatnim doživotnim ažuriranjem i kompletna sigurnosna logistika s pravovremenim aktivnim kočenjem samo je eksponiraniji dio sadržajnog arsenala.

I tehnički dio je odrađen prilično uzorno. Doduše, do proljeća 2018. u cjeniku će se nalaziti jedino već poznati turbobenzinski motori korejskog koncerna, živahni 3-cilindarski 1.0 T-GDI (120 KS) i muškiji 4-cilindraš 1.6 T-GDI (177 KS), dok se za dizelski 1.6 CRDi (115 i 136 KS) treba strpjeti do proljeća 2018. Već osnovni motor u kombinaciji s vrlo dobrim ručnim mjenjačem sa 6 stupnjeva i prednjim pogonom daje sasvim pristojan temperament 1235 kilograma teškom crossoveru. Za svakodnevne uobičajene vožnje ubrzanje do 100 km/h za 12 sekundi i najveća brzina od 181 km/h i više su nego dovoljni. Jači motor dolazi samo s 4x4 pogonom i odličnom 7-stupanjskom automatikom s dvije spojke i to je dobra i brza zvjerka, koja stotku uhvati za 7,9 sekundi i postiže 205 km/h.

Osim samim performansama, Kona je uvjerljiva i u vožnji. Novorazvijena platforma prihvaća i 4x4 pogon, ali i dolazeću električnu izvedbu (Stonic ima platformu Rija i samo prednji pogon). Doima se čvrstom, ugodna je na volanu i sa sigurnošću pegla zavoje, poput čistokrvnog njemačkog auta. Dobru formulu naime, potpisuje Albert Biermann, donedavno jedan od vodećih ljudi BMW-ova sportskog odjela M i to sve govori. Jača izvedba pritom je u ekstremnijoj vožnji superiornija i zbog naprednijeg multilink stražnjeg ovjesa. Naime, za motor od 120 KS koristi se standardni polukrut ovjes.

Ukratko

Prvi primjerci stižu krajem studenog, s turbomotorima 1.0 (120 KS) i 1.6 4x4 (177 KS). Dizeli 1.6 CRDi (115 i 136 KS) dolaze u proljeće 2018. Već od početka prodaje na raspolaganju će biti čak 6 paketa opreme, svi sa aluminijskim naplacima u seriji (16, 17 i 18 cola). Kona je dugačka 417 centimetara i vozi na novorazvijenoj platformi osovinskog razmaka 260 centimetara, konstruiranoj i za prihvat električnog pogona (2018.). Samo u osnovnoj opremi DriveIt središnji je zaslon mali 4-inčni, a u svima ostalima veći, sadržajniji i dodirni, 7-inčni

Ručni mjenjač (6 stupnjeva) dolazi uz 1,0-litreni benzinski motor, a automatski (7DCT) samo uz 1,6-litreni. Prtljažnik mjeri pristojnu 361 litru obujma, a preklapanjem naslona raste na 1143 litre. Poglede posvuda privlače i brojni neobični dizajnerski detalji. Modeli 1.0 T-GDI s prednjim pogonom i ručnim mjenjačem stoje od 119.990 do 158.990 kuna (ovisno o opremi), dok 1.6 T-GDI ima 4x4 pogon, automatiku i punu opremu (207.990 kuna)

Vijesti po temama

a1ACEAalfaalfa romeoAlfa Romeo 4CAlfa Romeo GiuliaAlfa Romeo StelvioAlpinaalpinealpine a110amazonAston MartinaudiAudi A3Audi E-tronAudi R8Audi RS3Audi Rs5Audi RS6Audi SQ8AustraliaAustrijaautiautocestaautocesteautoindustrijaautomobilautomobiliautomobilska industrijaautoškolaBentleybenzinbikebikesbmwBMW 3 seriesBMW 4 SeriesBMW 7 SeriesBMW 8 SeriesBMW i3BMW i4BMW M2BMW m3BMW M4BMW M5BMW X3BMW X7boatboatsBosna i HercegovinabrabusbrzinaBugattiburacampercamper vanCentar za vozila HrvatskecestacestarinacesteChryslercijenacitroenCItroen BerlingoCitroen C3citroen c4classicscrash testcrossoverCustom carCVHdaciaDacia DusterDalmacijaDetroit Auto ShowdieselDiesel bandiesel scandaldieselgateDizeldizelašidrag raceDucatiDugopoljeDysonelectricelektrična vozilaelektrični automobilEUeuropeEuropska komisijaeuropska unijaevFCAferrarifiatFiskerfordFord FiestaFord FocusFord MustangFord PumaFord RangerFord TransitFrankfurt Motor ShowfunnygenesisGeneva Motor ShowgermanyGMgorivoGrand TourgranicagumegužvehacHAKHarley-DavidsonHoldenhondahow toHrvatskaHrvatske cestehybridhydrogenhyundaiHyundai KonaHyundai Santa FeHyundai TucsonIgor NešićistraživanjejaguarjeepJeep WranglerJeremy ClarksonkamionKaznakazneKiaKia SportageKia Stingerkoenigseggkoronakrizakoronaviruskupnjalamborghinilancialand roverLand Rover DefenderLexusmarin kameničkiMaseratiMate RimacmazdaMazda CX-30mclarenmercedesMercedes SprinterMercedes X-Classmilan bandićmitsubishiMotociklimotorcyclemotorsportMUPnesrećaNikolanissanNissan ArmadaNissan LeafNissan QashqaiNissan TitanNjemačkanovi automobiliNovskaOff-roadoffroadOleg ButkovićopelOpel AstraOpel ComboOpel CorsaosiguranjeOsijekParis Motor ShowparkiranjePDVpeugeotpeugeot 2008peugeot 208Peugeot 3008Peugeot 308Peugeot 5008Peugeot 508pickuppolandpolicijapolovni automobiliporezporeziporschePorsche 911porsche panamerapotrespožarprekršajiprodajaProdaja automobilaprodajni saloniprometprometnaprometna dozvolaprometna nesrećaPrometne kazneprometne nesrećePSAPularabljenirabljeni autirabljeni automobilRabljeni automobiliradoviramrecallrecreational vehiclerecreational vehiclesregistracijaRemetinečki rotorrenaultRenault ClioRenault DusterRenault KadjarRenault MeganeRenault Zoerent a carRichard HammondRijekarimacRimac C_TwoRivianRivian R1romeorotorRVsafetyScaniaSeatSeat Leonself-driving carservisŠibenikskodaSkoda ENYAQ iVSkoda KaroqSkoda KodiaqSkoda OctaviaSkoda ScalaSlavonski BrodSljemeSlovenijasmartSplitspy shotsSrbijastarost vozilasubarusudarsupercarssuvSuzukitechnologytehnički pregledteslaTesla Model 3test rabljenogtoyotaToyota SupraToyota TacomaToyota YaristrajekttrošarinatrošarinetrucktržišteTržište automobilatuningtvornicaukUmagunos automobilaUSAvanVaraždinVolkswagenVolkswagen ArteonVolkswagen GolfVolkswagen ID.4Volkswagen PassatVolkswagen Tiguanvolvovozačivozačka dozvolavozački ispitvozilaVOZNI PARKvwVW ArteonVW Atlasvw beetleVW GolfVW Golf VIIIvw jettaVW PoloVW T-CrossVW T-RocYachtYamahayugoZadarZagrebZagreb Auto Showzakonzakon o sigurnosti prometa na cestamazastavazimske gume