U borbi sa sekundama i zavojima postao je još učinkovitiji, a svoju moć i snagu najbolje otkriva na stazi
Od prvog pojavljivanja potkraj 2007. Nissan GT-R pažnju privlači osobnošću koja šiklja iz svakog ugla. Upotrebljiv, upola jeftiniji od jednako snažnog Ferrarija ili Porschea, ali i obdaren performansama koje zaprepašćuju svakog tko je sjeo za njegov upravljač, neosporno ulazi u sferu supersportiva. Kazutoshi Mizuno, inženjer s iskustvom iz Nissanova trkaćeg odjela, složio je pravu zvijer držeći se nekih novih postulata, ali unatoč priznanjima i uspjesima koji su se nizali, razvoj nikada nije prestao. Ni odlazak Nissanova veterana Mizuna, koji je potražio nove izazove, nije zaustavio stalno dotjerivanje kojim se stiglo do aktualne verzije s 570 KS.
Izvana GT-R izgleda kao i prije, ali novosti su brojne i sve imaju samo jedan cilj, veću brzinu. Složeni su novi odbojnici, pragovi i poklopac motora, kako bi se popravila aerodinamika, odnosno povećao potisak pri većim brzinama (Cx 0,26). U istu su svrhu redizajnirani stražnji nosači krova, čime je smanjeno vrtloženje zraka u stražnjem dijelu, dok su na licu osvanuli veći otvori kako bi se zadovoljili veći zahtjevi za svježim zrakom V6 biturbo motora.
Veliki skok načinjen je u unutrašnjosti i GT-R sada krasi sportski interijer dostojan modernog Grand Tourismo automobila. Ugrađeni su prvorazredni materijali poput Nappa kože, a prednja armatura presvučena je mekanim i lakšim materijalom. Maleni neugledni središnji zaslon zamijenjen je novim puno izdašnijih dimenzija (7-inčna dijagonala) osjetljivim na dodir, s kojim je stigla i nova konfiguracija središnjeg tunela na kojem je drastično smanjen broj prekidača (s 27 na 11). Uz brojna sitna poboljšanja koja poboljšavaju iskustvo vožnje i ugođaj, posljednja novost, možda i najvažniji za sve one koji GT-R koriste u punoj formi i snazi, odnosi se na poluge mjenjača. Umjesto na stupu upravljača, kao dosad, sad su vezane za upravljač.
Snaga motora povećana je na 570 KS (+20), dok je okretni moment tek neznatno narastao (+5), ali aktualnih 637 Nm sada je dostupno u širem rasponu (od 3300 do 5800 o/min). Ispušni sustav načinjen je od titanija s klapnom koja mijenja geometriju protoka ispuha, a osmišljen je i novi softver koji upravlja radom mjenjača kako bi se skratilo vrijeme promjene stupnjeva prijenosa. Intervencije na hardveru zahvatile su i karoseriju. Ojačano je područje vjetrobrana i oko prtljažnika kako bi se povećala krutost i otpornost na torzijske sile. Aktivni ovjes oplemenjen je programom Comfort, a upravljački sustav postao još precizniji i reaktivniji osobito u rabijatnom programu R. Puno truda Japanci su uložili u kvalitetu zvuka motora. Uz pomoć američke kompanije Bose primijenjen je sustav poništavanja buke kojim se ujedno ističu pozitivni tonovi i GT-R iznenađuje utišanošću kad se vozi umjerenim ritmom. No svako snažnije pritiskanje gasa na površinu izbacuje žestoke trkaće zvukove.
O izgledu se može raspravljati nadugo i naširoko, ali kad su u pitanju vozne osobine i dinamičke kvalitete, zaključak može biti samo jedan. Nissan GT-R je fenomenalan automobil pri bilo kojoj brzini. Kad neslužbeno razgovarate s nekim od Nissanovih tehničara, uvijek će vam između redaka priznati da je Porsche 911 mjerilo za sve što rade na Nissanu GT-R. Nisu u pitanju samo performanse, nego prije svega način na koji motor izbacuje snagu, njegova uglađenost, kvaliteta, ujednačenost u svim režimima, ukratko, sve ono što volimo kod Porschea Japanci su uspjeli replicirati. To se odnosi i na spremnost na lagane ritmove, premda ih za upravljačem Nissana GT-R nije baš uvijek lako postići. Razlog je ponajprije osjećaj kontrole i sigurnosti što ga pruža vozaču koji iz trenutka u trenutak ima točnu percepciju što se događa s automobilom. To je možda i njegova najbolja osobina, jer GT-R uvijek iskreno reagira kao da je spojen na mozak vozača. A potom i ugođaj, jer pri 160 km/h još uvijek izgleda kao da stojite, a iznad 190 osjećaj brzine pruža vam uglavnom pogled na ostale sudionike u prometu.
GT-R pokazuje iznenađujuću stabilnost i nema potrebe za korekcijama zadane putanje, a uvijek ostavlja dojam zaista velike sigurnosti. Granice su ekstremno razvučene, a dio zasluga pripada i integralnom pogonu, koji svaku konjsku snagu koja se propinje u motoru vrlo učinkovito prenosi na kotače i asfalt. I nema načina, osim ako to vozač poželi, da kotači proklizavaju ili automobil krene nekontrolirano, čak ni na trenutak. Ponekad se čini kao da je za GT-R potpuno svejedno je li asfalt mokar ili suh, gladak ili hrapav. Automobil se prilagođava i podešava u skladu sa svakom situacijom, a da vozaču ne utjeruje strah u kosti. Na stazi, među rubnjacima, GT-R otkriva svu svoju moć. Oslobođen svih spona, vrlo lako uvjeri vozača da prođe kroz zavoje precizno i glatko uz poneko proklizavanje, igrajući se upravljačem i gasom, pri čemu do izražaja dolaze beskonačnost motora, kao i brzina i uglađenost mjenjača.
Ukratko
Sve promjene u izgledu striktno su vezane uz potragu za većom učinkovitošću pri hlađenju i napajanju motora svježim zrakom i za boljom aerodinamikom. Kvalitetniji materijali ambijent čine još ugodnijim, a veći displej osjetljiv na dodir omogućio je čišćenje središnjeg grebena na kojem je umjesto 27 sada 11 prekidača
Ispušni sustav od titanija lakši je i pruža još atraktivniji zvuk u odnosu na stari, a za bolji prodor u kabinu koristi se sustavom koji ga reproducira kroz zvučnike. Novi aerodinamički profili na pragovima protežu se sve do bočnih rubova odbojnika, a sliku zaokružuju atraktivni 20-colni naplatci s 15 krakova koje potpisuje Rays
Novo izdanje prepoznaje se po većim otvorima na licu i modificiranom poklopcu motora, većoj prednjoj maski i novim oblicima odbojnika. Povećanjem kompresije u turbinama, doradama na sustavu ubrizgavanja i novim ispušnim sustavom 3.8 V6 biturbo motoru broj konja povećan je na 570