Kostić kaže da će se više detalja znati već poslije Beogradskog sajma automobila na koji dolaze važni ljudi iz VW-a, a konačnu odluku navodno bi trebala donijeti uprava VW-a u travnju.
Nakon što je njemački Bild am Sonntag objavio kako je Srbija među ozbiljnim kandidatima za novu tvornicu Volkswagena, o toj temi oglasili su se i u Srbiji. Kako pišu Novosti, predsjednik Aleksandar Vučić potvrdio je u nedjelju da je otvaranje tvornice njemačkog autodiva u Srbiji sve realnije, a dodatnu potvrdu dao je i dugogodišnji zastupnik Škode u Srbiji, vlasnik kompanije Auto Čačak Milenko Kostić. Ta bi zemlja tako uz Fiat, koji je ondje prisutan još od vremena Zastave, dobila tvornicu još jednog velikog svjetskog proizvođača automobila.
Kostić je jučer za Novosti rekao da postoji vjerojatnost da se u Srbiju preseli Volkswagenova tvornica iz Ukrajine koja navodno nije postigla očekivane rezultate u proizvodnji raznih modela Škode, češke marke koja djeluje u sklopu Volkswagenove grupe.
Kostić je potvrdio da su važni ljudi iz menadžmenta VW-a i Škode s njim ostvarili kontakt prije dva dana kako bi im dao ocjene poslovne klime u Srbiji.
– Pitali su me za prosjek plaća, obučenost radne snage, generalno, za sve u vezi s uvjetima poslovanja – rekao je Kostić.
– Narodski rečeno, dima ima, a hoće li biti vatre, znat ćemo uskoro. Činjenica je da smo "u igri", ali nam konkuriraju Bugarska, Turska, Rumunjska... U toj trci presudna će biti ponuda države. Nijemci će otići u onu zemlju koja im da više – smatra Kostić, kojeg brinu zahtjevi VW-a, jer u okolici Niša i u Vojvodini teško da postoji 300-400 slobodnih hektara za izgradnju tvornice, pa Kostić ne odbacuje mogućnost da se nova tvornica useli u postrojenja kragujevačkog Fiata, za koji se još ne zna ostaje li definitivno u Srbiji. Kostić kaže da će se više detalja znati već poslije Beogradskog sajma automobila, na koji dolaze važni ljudi iz VW-a, a konačnu odluku navodno bi trebala donijeti uprava VW-a u travnju.
Novosti također navode da bi VW-ova tvornica bila vrijedna 1,4 milijarde eura, da bi se u njoj trebalo godišnje proizvesti 300.000 vozila te da bi posao dobilo 5000 ljudi.
Povezane vijesti