Započela prodaja osvježenog VW Tiguana s cijenom od 193.000 kuna za osnovni model s benzincem

4 years ago - 14 listopada 2020, JutarnjiList
Započela prodaja osvježenog VW Tiguana s cijenom od 193.000 kuna za osnovni model s benzincem
Najuspješniji model marke Volkswagen dobiva nove pogonske sustave, sustave potpora i infotainment sustave

VW Tiguan je trenutačno najuspješniji model marke Volkswagen u svijetu, a samo prošle godine je proizvedeno 911.000 primjeraka. Najprodavaniji je to SUV model u Europi, a za daljnji ostanak na vrhu ove je godine stigao redizajn. Opsežan update Tiguana osim novog svježeg prednjeg djela koji podsjeća na VW Golf VIII, odnosi se i na nove pogonske sustave, sustave potpore vozaču te Infotainment sustav.

Sprijeda su posebno uočljiva nova svjetla koja sada imaju dnevni svjetlosni potpis kao i Golf dok su Matrix LED svjetla dostupna kao opcija. Rešetka hladnjaka pomalo podsjeća na T-Cross i vidljivo osvježava Tiguana. Straga su novost LED svjetla kao i naziv modela ispod loga Volkswagena.Osvježena je i kabina s kokpitom: novi je upravljač s tipkama za brojne funkcije od koje su neke na "touch" dok se iza njega nalazi potpuno digitalno sučelje dijagonale 10 inča.

Facelifting podiže infotainment Tiguana na novu razinu. Kompaktni SUV sada također ima treću generaciju modularnog informacijsko-zabavnog kompleta (MIB 3) kao standard u svim linijama opreme. Po pitanju paketa opreme novi Tiguan je dostupan u verzijama „Tiguan“, „Life“, „Elegance“ i „R-Line“. Sve su one puno bolje opremljene od usporedivih prethodnih modela. Sada se u zajedničku opremu svih Tiguana uz LED glavna svjetla, ubrajaju i  „Air Care Climatronic“, infotainment sustav sa zaslonom minimalne veličine 6,5 inča te online usluge „We Connect“ i „We Connect Plus“.

Za osnovnim modelom „Tiguan“ slijedi verzija „Life“ (usmjerena na praktičnost, između ostaloga dodatno s automatskom regulacijom razmaka „ACC“9). „Tiguan“ i „Life“ serijski se isporučuju sa 17“ kotačima od lakog metala („Life“ kao verzija s pogonom na sve kotače 4MOTION s 18“). Osim toga, model Tiguan Life eHybrid ima ugrađen infotainment sustav „Ready 2 Discover“ (navigacija se može naknadno ugraditi) s dodirnim zaslonom veličine 8,0 inča.

Po pitanju pogona odmah izdvajamo  agilan plug-in hibridni pogon od 245 KS. Zahvaljujući litij-ionskoj bateriji od 13 kWh novi Tiguan eHybrid vozi i isključivo na električni pogon u modusu „E-Mode“ na udaljenostima do 60 kilometara. U modusu „Hybrid“ kombinirano djeluju 1.4 turbo benzinac od 150 KS i e-motor 115 KS.  Modus „GTE“ daje posebnu dinamiku. On se aktivira preko tipke za izravan pristup desno pokraj ručice DSG mjenjača. U modusu „GTE“ pritiskom na gumb udružuju se e-motor i TSI motor kako bi stavili na raspolaganje maksimalnu sistemsku snagu.

Baterija modela Tiguan eHybrid u pravilu se puni do kraja na vanjskom izvoru, i to preko utičnice u prednjem blatobranu na vozačevoj strani. Baterija se ovisno o izvoru struje puni izmjeničnom strujom (AC) od 2,3 ili 3,6 kW. Uređaj za punjenje integriran u modelu Tiguan eHybrid upravlja postupkom punjenja potpuno automatski; vozač samo mora spojiti utikače. Osim toga, on može regulirati trenutak punjenja putem infotainment sustava („e-Manager“) ili aplikacije „We Connect“ na smartphone uređaju kako bi primjerice iskoristio povoljnu noćnu tarifu struje. Komforno: unutrašnjost se prije pokretanja može ohladiti ili zagrijati i tijekom punjenja s priključenim kabelom za punjenje i općenito tijekom parkiranja.

Usavršeni su i turbodizelski motori. Oni su sada povezani s dvostrukim SCR katalizatorskim sustavom (dvostruko doziranje) koji u odnosu na prethodni model smanjuje dušikove okside (NOx). Dakle, 4-cilindrični TDI motori u novom Tiguanu bit će dostupni odmah na početku prodaje sa 122 , 150 i 200 KS pri čemu najsnažnija izvedba dolazi isključivo s pogonom 4Motion na sve kotače. Po pitanju potrošnje primjerice, motor od 150 KS prema novom europskom ciklusu vožnje iznosi između 4,7 i 4,5 litara na 100 kilometara.

Benzinsku ponudu sačinjava moderni 1,5 l TSI motor u dvije snage: od 130 i 150 KS. Oni rade sa selektivnim isključivanjem cilindara (ACT) zahvaljujući kojemu se potrošnja i dalje smanjuje. Verzija od 110 kW može se opcijski kombinirati sa  7-stupanjskim automatiziranim mjenjačem s dvije spojke DSG. Tako je Tiguan s ovim stupnjevima snage TSI motora uvijek pogonjen na prednje kotače, a usto je i izrazito štedljiv. Na primjer varijante od 122 KS ona iznosi između 5,7 i 5,5 l/100 km.

S početkom prodaje u Hrvatskoj na raspolaganju su sve četiri linije opreme, „Tiguan“, „Life“, „Elegance“ i „R-Line“. Ulazni model Tiguan 1.5 TSI sa 130 KS i ručnim 6-stupanjskim mjenjačem starta s cijenom od 193.052 kune, dok ulazni model s turbodizelskim 2.0 TDI motorom od 122 KS i ručnim 6-stupanjskim mjenjačem košta 207.307 kuna. Model Tiguan već u seriji nudi „Front Assist“, „Lane Assist“, automatski klima uređaj „Climatronic“, LED glavna svjetla, 17“ aluminijske naplatke s gumama 215/65 R17, radio „Composition“, pripremu za „We Connect“ & „We Connect Plus“… 

Support Ukraine