Isprobali smo Renault 5 E-Tech electric: Moderna reinterpretacija ikone urbana je budućnost

1 month,1 week ago - 9 listopada 2024, tportal
Isprobali smo Renault 5 E-Tech electric: Moderna reinterpretacija ikone urbana je budućnost
Najsnažniji motor je 110 kW (150 KS) uz okretni moment od 245 Nm. Od 0 do 100 km/h ubrzava za 8 s, uz krajnju brzinu 150 km/h te potrošnju 14,9 kWh, za domet do 410 km.

Naknadno će biti dostupne još dvije opcije motora (90 kW (120 KS / 225 Nm) i 70 kW (95 KS / 215 Nm)) s baterijom od 40 kWh

Renault je u veljači ove godine svijetu pokazao modernu reinterpretaciju svog legendarnog modela oznake 5 iz 1972. godine. A kako smo danas u modernim vremenima, niti ovaj novi Renault 5 nije mogao proći bez sveopće elektrifikacije, pa je nova 'petica' danas potpuno električni automobil B-segmenta gradskih automobila. Njegovo točno ime je Renault 5 E-Tech electric i za francuskog je proizvođača simbol dosljednog i nezaustavljivog ispunjavanja ciljeva Renaulution strategije donesene u siječnju 2021. godine.

Naime, riječ je o vozilu prepunom električne i digitalne tehnologije, odlučnom da postane gradski automobil koji će postavljati standarde u trenucima dok se europska automobilska industrija okreće električnim pogonima i nastoji zauzeti važna mjesta u okviru energetskog ekosustava. I, povrh svega, dostupan je po konkurentnoj početnoj cijeni od oko 25.000 eura. Ipak, moramo naglasiti kako su njegova cijena i točan datum dolaska na naše tržište još uvijek nepoznati.

Mi smo bili na njegovoj međunarodnoj dinamičkoj premijeri održanoj u okolici francuskog grada na Azurnoj obali Mediterana, Nici. Odvozili smo nekih 400-njak kilometara i donosimo vam svoje prve dojmove o 'petici' 21. stoljeća.

Novi Renault 5 E-Tech electric se može stvarno pohvaliti sjajnim dizajnom, nadahnjujućim iskustvom vožnje, uzbudljivom i jednostavnom električnom i digitalnom tehnologijom te lokalnim i odgovornim kružnim sustavom proizvodnje. Time je Renault 5 E-Tech electric u idealnom položaju za postavljanje novih standarda energetske tranzicije u kategoriji gradskih automobila.

Treba reći kako je razvoj proizvodnog modela, uz zadržavanje svega što njegov prototip čini čarobnim, trebao trajati tri godine umjesto uobičajene četiri, što je samo po sebi predstavljalo veliki industrijski izazov. Sve se zbivalo u vrijeme kada je Renault Grupa prolazila kroz najsveobuhvatniju preobrazbu predvođenu strateškim planom Renaulution koji je, među ostalim, predviđao osnivanje tvrtki Mobilize i Ampere te početak električne preobrazbe marke.

Support Ukraine