Između Captura i Australa: Renault predstavio potpuno novi SUV

7 months,2 weeks ago - 6 svibnja 2024, JutarnjiList
Renault Symbioz
Renault Symbioz
Symbioz pokreće hibridni pogonski sklop s kojim potrošnja iznosi 4,5 litara na 100 km

Renault je upravo predstavio svoj novi model Symbioz. Riječ je o hibridnom SUV modelu C segmenta koji će se u gami francuske marke smjestiti između Captura i Australa.

Novi Renault dugačak je 4,41 metara, pridružuje se ponudi E-Tech hibridnih modela (Megane Conquest i Austral, a izgrađen je na proširenoj verziji platforme CMF-B na kojoj se već kotrljaju Clio, Captur i Megane Conquest.

Uz prepoznaljiva dizajnerska rješenja izvana u skladu s novim vizualnim izričajem marke, Symbioz glavne adute skriva u kabini.

Strukturu armaturne ploče dijeli s novim Capturom, ispred vozača je digitalni zaslon od 10,3 inča, na sredini je 10,4-inčni okomiti dodirni zaslon (u svim verzijama) s multimedijskim sustavom OpenR Link s ugrađenim Google uslugama koji se temelji na operativnom sustavu Android Automotive 12.\

Jedna od glavnih prednosti Symbioza je prtljažnik, čiji obujam varira od 492 do 624 litre ovisno o položaju klizne stražnje klupe.

Ona se može pomaknuti prema nazad 16 cm, a u toj konfiguraciji obujam prtljažnika iznosi 492 litre. Kada se klupa pomakne prema naprijed obujam prtljažnika raste na 642 litre, a kada su stražnja sjedala preklopljena, obujam iznosi 1582 litre.

Symbioz je dostupan u sedam boja, serijski dolazi s naplatcima od 18, a u opciji od 19 cola.

Novi Renaultov SUV opremljen je pogonskim sklopom E-Tech hybrid 145.

Iskorištavanjem stručnosti Renaulta u svijetu Formule 1, posebno u pogledu prikupljanja i regeneracije energije kočenja, hibridna tehnologija osigurava učinkovite performanse.

Hibridna arhitektura kombinira dva električna motora (glavni električni motor snage 36 kW i visokonaponski elektropokretač-generator snage 18 kW) s 1,6-litrenim četverocilindarskim benzinskim motorom snage 94 KS (69 kW), pametnim ‘dog-clutch‘ mjenjačem i baterijom od 1,2 kWh.

Mjenjač ima četiri stupnja prijenosa za benzinski motor i dva stupnja prijenosa za glavni električni motor.

Motor E-Tech full hybrid 145 može kombinirati snagu termičkog i električnog motora na do 14 različitih načina. Symbioz se uvijek pokreće u električnom načinu rada i omogućuje vozačima da ostanu u električnom načinu rada do 80 posto vremena u gradskoj vožnji.

Ova tehnologija omogućuje modelu Symbioz optimalnu potrošnju goriva na svim vrstama terena, a prema WLTP podacima, prosjek iznosi 4,6 litara na 100 km.

Support Ukraine