Nakon što se u mjesecu srpnju okitio titulom najprodavanijeg modela u Europi, rumunjski kompakt Sandero ponovio je isti uspjeh i u kolovozu.
S 14.961 registriranih primjeraka, iza sebe je ostavio dosadašnjeg europskog kralja Volkswagen Golfa i tradicionalno popularnu Toyotu Yaris.
U čemu je tajna rumunjskog kompakta kojeg obožavaju i Hrvati? Najtraženiji automobil među privatnim kupcima u prvoj polovici godine na domaćem tržištu dostupan je za 83.900 kuna. No, nije samo cijena adut Sandera.
Treće izdanje u odnosu na prethodnike djeluje poput svemirskog broda, ne samo izgledom, već i ponašanjem u vožnji.
Skladno dizajnirana karoserija koju ukrašavaju atraktivna LED svjetla serijski dostupna u svim paketima opreme sada je smještena na osjetno kruću platformu CMF, kakvu u nešto skupljoj varijanti koriste Renault Clio i Captur te Nissan Juke.
Renaultov potpis očitiji je više nego ikad, low-budget pristup dobro zatomljen, a omjer uloženog i dobivenog gotovo nenadmašan. Sve navedeno očito je veliki mamac kupcima na starom kontinentu koji su postali vrlo racionalni. Netko će reći i vrlo siromašni.
U svakom slučaju, Sandero je hit, a predrasude prema rumunjskoj marki i nekadašnji kompleksi stvar prošlosti.
Model / Broj registracija kolovoz 2021 / 2020
UKUPNO 713.714 -18%
Povezane vijesti