Mate Rimac za Večernji list: Novi Bugatti u cijelosti je razvijen u Hrvatskoj

4 months,3 weeks ago - 25 lipnja 2024, Vecernji list
Mate Rimac za Večernji list: Novi Bugatti u cijelosti je razvijen u Hrvatskoj
Potražnja je puno snažnija od ponude. Tek smo nedavno krenuli pokazivati auto postojećim Bugatti klijentima i gotovo su svi primjerci već rasprodani, otkrio je Mate Rimac

Prvi Bugatti u potpunosti razvijen pod paskom Mate Rimca, kao glavnog izvršnog direktora tvrtke Bugatti Rimac, večeras je u Francuskoj predstavljen svijetu. Svečana premijera moćnog Tourbillona s čak 1800 konja održana je u Bugattijevu domu, u dvorcu u Molsheimu, a povodom predstavljanja najmoćnijeg Bugattija ikada, hiperautomobila s kojim počinje novo poglavlje u povijesti marke s gotovo 120-godišnjom tradicijom, neke nam je detalje o njemu otkrio Mate Rimac.

Što Vam je bio najveći izazov prilikom stvaranja novog Bugattija?

Razviti potpuno novi Bugatti u vremenima elektrifikacije je veliki izazov: od postavljanja inicijalnog koncepta i kategorije automobila kojeg želimo razviti, do pogonskog sklopa. Odlučili smo se za najteži put - potpuno novi automobil, s novim pogonom, novim motorom s unutarnjim izgaranjem i novim električnim pogonom. Kompleksnost takvog projekta i zahtjev za perfekcionizmom Bugattija su dodatni izazovi.

Što Vas je potaknulo na odluku da ovaj automobil ne bude potpuno električan?

S dva brenda pod istom tvrtkom imamo mogućnost razvijati ultimativne električne automobile pod Rimac brendom, i ultimativne automobile sa hibridnim sustavom pod Bugatti brendom. 

Koji su segmenti automobila razvijeni u Hrvatskoj?

Cijeli razvoj odvija se u Hrvatskoj, uključujući proizvodnju prototipova. Razvoj Bugatti Rimac d.o.o. je u Svetoj Nedelji, gdje preko 300 inženjera radi na razvoju ovog automobila. Uz njih, stotine kolega iz Rimac Technology-a razvijaju određene sustave automobila kao dobavljač za Bugatti Rimac: baterijski sustav, elektroniku, električni pogon i software. Sklapanje automobila za kupce će se i dalje odvijati u povijesnoj lokaciji za Bugatti u Molsheimu dok će se mnogi elementi proizvoditi u Hrvatskoj. 

Od 250 primjeraka, koliko ih je već prodano?

Potražnja je puno snažnija od ponude. Tek smo nedavno krenuli pokazivati auto postojećim Bugatti klijentima i gotovo su svi primjerci već rasprodani. 

Da jedan dio Tourbillona trebate izdvojiti kao najposebniji, koji bi to dio bio?

Izdvojio bih da smo sve stvari koje smo na početku postavili ostvariti uspjeli realizirati u finalnom proizvodu - potpuno novi benzinski motor, vrlo napredni električni pogon, interijer s nevjerojatnim detaljima, vrlo inovativnu aerodinamiku. Uz sve to, ovo je vjerojatno prvi hibridni automobil koji je lakši u odnosu na prethodnika koji nije imao hibridni sustav. Također, sinergija između svih elemenata automobila - dizajn i tehnologija, kao da su sve došle iz jednog pera - nešto je vrlo posebno. Tourbillon je stvarno veliki korak i točno što treba biti za iduće poglavlje u Bugatti povijesti.

Support Ukraine