OVOGODIŠNJE izdanje Zagreb Auto Showa svoja vrata otvara 10. travnja, a ugostit će više od 400 izlagača.
Punih osam godina trajao je post bez zagrebačkog salona, a onda se prije dvije godine vratio. I ta je odluka bila puni pogodak, jer je sajam pokazao da je jedan od najznačajnijih događaja ove vrste u regiji. I ne samo to, to je ujedno i jedan od glavnih proizvoda Zagrebačkog velesajma. Podsjetimo, prošlo izdanje imalo je preko 400 izlagača, a imao je više od 140 tisuća posjetitelja.
Dodatni vjetar u leđa organizaciji Auto Showa je sponzorstvo INA-e, koje je današnjim potpisivanjem od strane gradonačelnika Zagreba Milana Bandića, Nike Dalića, člana Uprave INA d.d., i Dine Tomšić, direktorice Zagrebačkog velesajma nastavljeno kao dio projekta od prošlog izdanja.
Direktorica ZV-a Dina Tomšić istaknula je kako su raspoloživi kapaciteti sajma, 14 raspoloživih paviljona i oko 70.000 četvornih metara prostora, gotovo u potpunosti popunjeni. Potvrđena su izlaganja većine prisutnih proizvođača automobila, kao i respektabilan broj proizvođača motocikala i gospodarskih vozila.
"Ovaj sajam promovira Zagreb na svjetskoj karti gospodarstva, ugostiteljstva, to je vjetar u leđa autoindustriji", rekao je Bandić, kazavši i kako mu je žao što na Zagreb Auto Showu neće sudjelovati Rimac Automobili.
Svejedno će biti zastupljeni i modeli na električni pogon, a tijekom sajma održat će se niz stručnih programa vezanih za, recimo, posustajanje potražnje za dizelašima, sigurnost voznog parka u Hrvatskoj, te dvojbe oko odabira pogonskih strojeva.
Povezane vijesti