
U Njemačkoj je Frontera vruća roba. Potražnja za ovim modelom izuzetno je velika, pa je i to jedan od razloga zašto Frontera nije stigla prije u ostatak europskih prodajnih salona. Opel je dobro odigrao i uspio dobiti kupce na sentiment, ali i kroz jako zanimljivu kombinaciju dizajna, SUV potencijal i jamstvo od 8 godina, a potencijalno i 10!
Nova Frontera premijerno se pojavila u Opel salonima širom Hrvatske još u travnju tijekom “Legendarna Opelova 24 sata” akcije. Bila je to svojevrsna premijera modela koji može prevesti do 7 putnika (3. red sjedala u doplati 1000 eura). Mi smo novu Fronteru provozali Zagrebom i njegovom okolicom, sve do seoskog turizma Kezele, gdje je održana prezentacija novog Opela.
Opel s ovim modelom lagano u stranu gura Crossland, dok u odnosu na atraktivnu Mokku nudi puno više udobnosti. Baš kao i ostatak društva iz Stellantisa, i najnoviji Opel adut donosi dvije pogonske opcije u hibridnoj izvedbi te potpuno električnu varijantu u dvije razine opreme (Edition i GS).
Frontera slijedi Opelovu filozofiju “Bold & Pure” s prepoznatljivim crnim Vizorom i LED svjetlima. Duljina od 438 cm smješta ju između Mokke i Grandlanda, pružajući praktičnost u gradu i dovoljno prostora za duža putovanja.
Kokpit je čist i funkcionalan s Pure Panel sustavom, dva 10-inčna zaslona, ali s fizičkim tipkama za klimu. Sjedala Intelli-Seat imaju poseban utor koji rasterećuje trtičnu kost. Prtljažnik nudi 460 litara (1600 s preklopljenim sjedalima).
U Hrvatskoj se Frontera nudi s jednim motorom, to je 1,2 Turbo Start/Stop Hybrid uz dvije opcije snage – 110 i 145 KS. Kupci mogu birati između hibridnog pogona (1.2 Turbo s 48V tehnologijom u verzijama od 110 ili 145 KS) ili potpuno električnog (136 KS s baterijom od 44 kWh i dosegom od 310 km).
Nova Frontera fokusira se na udobnost i praktičnost, a ne na sportski karakter. Hibridna verzija prema službenim navodima garantira do 50% električne vožnje u gradu. Prve testne vožnje definitivno potvrđuju taj potencijal, ali samo uz iznimno pažljivu nogu na gasu i lagani ritam vožnje.
Edition paket donosi ipak kraći popis opreme. U ovoj varijanti dobit ćete ručnu klimu, držač za pametni telefon i mogućnost Bluetooth povezivanja, kao i tipke na volanu. Baš zato mislimo da će GS paket opreme biti daleko češći. Od Intelli sjedala, multimedije (Pure Panel s dva zaslona od 10″) povezive kroz Android Auto i Apple CarPlay. Dostupno je i grijanje sjedala, upravljača…
Frontera u Edition paket od 110 KS po cjeniku vrijedi 22.990 eura, dok je najskuplja varijanta Frontere ona u GS opremi i snage 145 KS dostupna za 25.990 eura. Električna Edition verzija počinje od 27.990 eura. Uz besplatnu bijelu boju, doplata za pet metalik opcija je 490 eura. Ne znamo kako vama, ali ovo zvuči kao jako dobar ‘deal’.
Povezane vijesti