Opel predstavio novu generaciju Astre: Elektrificirana, učinkovita, samouvjerena

4 rujna 2021 - tportal

Opel predstavio novu generaciju Astre: Elektrificirana, učinkovita, samouvjerena

Nova Astra nudi za svakoga ponešto u pogledu pogonskih alternativa i to je prvi Opelov model koji će uskoro ponuditi kupcima izbor između čisto električnog pogona, plug-in hibrida u dvije razine performansi ili motora s unutarnjim izgaranjem

Opel je danas održao svjetsku premijeru nove Astre, a riječ je potpuno novoj, šestoj generaciji bestselera kompaktne klase. Pravi dizajnerski dragulj s Opel Vizorom, potpuno digitalnom čistom pločom i vrhunskim tehnologijama, poput najnovije verzije prilagodljivog svjetla Intelli-Lux LED® Pixel Light. S novopridošlicom, njemački proizvođač sada otvara sljedeće poglavlje 30-godišnje priče o uspjehu Astre: po prvi će put model kompaktne klase iz Rüsselsheima biti dostupan s električnim pogonom.

Opel će novu Astru ponuditi kao plug-in hibrid u dvije razine performansi, a od 2023. biti će dostupna i kao baterijska električna verzija Astra-e. Osim toga, postoje inačice s visoko učinkovitim benzinskim i dizelskim motorima u kombinaciji sa šesterostupanjskim ručnim mjenjačem i osmerostupanjskim automatskim mjenjačima optimiziranim na trenje.

'Nova Opel Astra jedinstvena je - s njom Opel definira novu eru. To se odnosi na cijeli raspon pogonskih sklopova do baterijski električne Astre-e, kao i na njezine vodeće tehnologije u klasi i senzacionalni dizajn. Opel postavlja standarde ovom automobilu koji ima sve što je potrebno da ponovno postane bestseler ', kaže novi izvršni direktor Opela Uwe Hochgeschurtz, kojem je službeno danas bio prvi radni dan na novoj poziciji.

Nova Astra će biti dostupna po uobičajenim atraktivnim cijenama koje počinju od 22.465 EUR (preporučena maloprodajna cijena s PDV-om u Njemačkoj).

Pogonski sklopovi nove Astre
Nova Opel Astra ulazi u novu eru i pokazuje što Opel podrazumijeva pod pojmom 'greenovation' (u slobodnom prijevodu 'zelenost'): ekološki osviještena zabava u vožnji. A to počinje portfeljem pogona. Novi portfelj Astre nudi za svakoga ponešto u pogledu pogonskih alternativa i to je prvi Opelov model koji će uskoro ponuditi kupcima izbor između čisto električnog pogona, plug-in hibrida u dvije razine performansi ili motora s unutarnjim izgaranjem. Raspon snage proteže se od 81 kW/110 KS do 165 kW/225 KS izlaza sustava, tako da su, prema proizvođaču, zajamčene vrhunske performanse. Verzije s visoko učinkovitim benzinskim i dizelskim motorima u kombinaciji s šesterostupanjskim ručnim i osmerostupanjskim automatskim mjenjačima optimiziranim na trenje već će biti dostupne kada se knjige narudžbi otvore u listopadu.

Nova Astra kao plug-in hibrid
Vrh portfelja pogona je Astra kao plug-in hibrid. Vrhunski hibrid nudi izlaznu snagu od 165 kW/225 KS i najveći okretni moment od snažnih 360 Newton metara (potrošnja goriva WLTP: 1,4-1,1 l/100 km, 31-24 g/km CO₂; oba u kombinaciji ). Snažne performanse osigurane su uzornom interakcijom između motora s unutarnjim izgaranjem i elektromotora. 1,6-litreni četverocilindrični motor proizvodi 133 kW/180 KS. Elektromotor doprinosi do 81 kW/110 KS. Snaga se prenosi na prednju osovinu putem udobnog osmerostupanjskog automatskog mjenjača.

Alternativno, dostupna je i hibridna verzija sa izlaznom snagom od 132 kW/180 KS. Najveći okretni moment ovdje je također snažnih 360 Newton metara (potrošnja goriva WLTP: 1,4-1,1 l/100 km, 31-24 g/km CO₂; oba zajedno). U ovom slučaju benzinski motor doprinosi 110 kW/150 KS. Oba plug-in hibridna vozila nude veliku zabavu u vožnji: imaju ubrzanje nalik sportskom automobilu od 0 do 100 km/h za 7,7 odnosno 7,9 sekundi, a postižu najveću brzinu do 235 i 225 km/h ( elektronički kontrolirano).

Za gradsku vožnju bez emisija, jednostavno se može odabrati električni način rada. Zatim, zahvaljujući bateriji od 12,4 kWh, nova Astra Hybrid vozi do oko 60 kilometara prema WLTP-u čisto električno.

Izuzetno moderni motori s unutarnjim izgaranjem: živahni benzinski i dizelski motori
Istodobno, kupci mogu odabrati vrstu pogona koju žele, ovisno o njihovim zahtjevima i individualnim preferencijama. Motore s unutarnjim izgaranjem koji upotpunjuju portfelj nove Opel Astre također karakterizira visoka ekonomičnost i niska potrošnja goriva.

1,2-litreni trocilindrični turbobenzinski motor s izravnim ubrizgavanjem sa šesterostupanjskim ručnim mjenjačem isporučuje 81 kW/110 KS (potrošnja goriva WLTP: kombinirano 5,5-5,4 l/100 km, 125-123 g/km CO₂). Osim toga, benzinski motor dostupan je i sa 96 kW/130 KS sa šesterostupanjskim ručnim mjenjačem (potrošnja goriva WLTP: kombinirano 5,6-5,4 l/100 km, 127-122 g/km CO₂) ili s osam brzina automatski mjenjač (potrošnja goriva WLTP: kombinirano 5,8-5,5 l/100 km, 131-125 g/km CO₂). Benzinski motor isporučuje najveći okretni moment od 230 Nm pri 1750 okr./min.

1,5-litreni četverocilindrični dizel sa 96 kW/130 KS isporučuje maksimalni okretni moment od 300 Nm od 1750 okr./min., a dostupan je sa šesterostupanjskim ručnim mjenjačem (potrošnja goriva WLTP: kombinirano 4,5-4,4 l/100 km, 117-113 g /km CO₂) ili osmerostupanjski automatskim mjenjačem (potrošnja goriva WLTP: kombinirano 4,7-4,5 l/100 km, 121-116 g/km CO₂).

Opel Vizor sa svjetlom piksela Intelli-Lux LED® Pixel
Nova Opel Astra je izjava o dizajnu ove marke. Dinamičan kao nikada prije, s čistim, zategnutim površinama, oslobođenih suvišnih elemenata i s novim licem marke - Opel Vizor. To na prvi pogled pokazuje da je Astra spremna definirati novu eru.

Kao i njezina prethodnica lansirana 2015. godine, nova generacija Astre donosi inovacije u kompaktnu klasu koje su kupci prije znali samo za skuplja vozila. Na primjer, Astra može pretvoriti noć u dan: najnovija evolucija prilagodljivog svjetla Intelli-Lux LED® Pixel Light dolazi izravno iz Opelove vodeće Insignije i sa 168 LED elemenata prednjači u kompaktnim i srednjim tržišnim sektorima.

Unutrašnjost nove Astre
U unutrašnjosti nove generacije Astre dogodio se skok u vremenu. S potpuno digitalnim Pure panelom, analogni instrumenti otišli su u povijest. Umjesto toga, novo sučelje čovjek-stroj (Human-Machine Interface - HMI) sa svježom, modernom grafikom korisnicima nudi čisto, intuitivnije iskustvo. Putnici mogu intuitivno upravljati novom Astrom putem iznimno širokih zaslona osjetljivih na dodir, poput pametnog telefona.

Opelovi dizajneri i inženjeri jako su se pobrinuli da vozač primi sve potrebne informacije i korisne mogućnosti rada, ali da nije opterećen suvišnim podacima ili funkcijama. Osim toga, ključnim postavkama, poput kontrole klime, i dalje se može upravljati putem fizičkih prekidača i gumba.

Opel je tipično i izvanredna udobnost sjedenja u novom modelu kompaktne klase. Prednja sjedala, razvijena unutar kuće, su certificirana prema AGR-u (Aktion Gesunder Rücken e.V. ili Kampanja za zdrava leđa) i, s izvrsnom ergonomijom, iznimno su udobna, osobito na dugim putovanjima. Vozač je podržan najnovijim sustavima pomoći, od head-up zaslona do poluautomatiziranog sustava pomoći Intelli-Drive 2.0, koji integrira sve kamere i senzore na ploči s povezivanjem e-horizonta, te Intelli-Vision kamera od 360 stupnjeva.

Dinamično, ali složeno upravljanje, kočenje i stabilnost 'otporni na autoceste'
Nova Astra dugačka je 4374 mm i široka 1860 mm. Samo je 4,0 mm dulja od prethodnog modela. Međuosovinski razmak povećan je za 13 mm na 2675 mm. Bez obzira na mišićav, samouvjeren stav, praktični prtljažnik nove Astre s podesivim podom i dalje nudi vozaču i četvero putnika do 1250 litara prtljage sa preklopljenim stražnjim sjedalima.

Nova Astra temelji se na trećoj generaciji visoko fleksibilne EMP2 višeenergetske arhitekture, s Opelovom DNK ugrađenom od početka razvoja. To znači da je upravljanje skladno i dinamično te da je novi model, kao i svaki Opel, 'otporan na autoceste'. Drugim riječima, sposobnosti velike brzine bile su primarni razvojni cilj.

Upravljač i bočna krutost šasije - ovjes McPhersonovih nosača sprijeda, torzijska šipka straga - dizajnirani su za kontrolu visokog zakretanja (prigušivanje kretanja oko vodoravne osi). Uz kočenje, novi model pruža snažnu zaustavnu moć i ostaje visoko stabilan u zavojima, kao i u ravnoj liniji. Torzijska krutost nove Astre veća je za 14 posto u odnosu na prethodni model.

Novu Opel Astra se može naručiti od listopada, a prvim kupcima će biti isporučena poćetkom 2022. U početku će se lansirati kao sportski model s pet vrata s linijama nalik kupeu; elegantni karavan Astra Sports Tourer uskoro slijedi. Godinu dana nakon lansiranja nove generacije na tržište, baterijski električna Astra-e pridružit će se ponudi. Nova Astra je dizajnirana, razvijena i s najvećom će se preciznošću proizvoditi u Opelovom sjedištu u Rüsselsheimu. Opel Astra - proizvedeno u Njemačkoj.

Vijesti po temama

a1ACEAalfaalfa romeoAlfa Romeo 4CAlfa Romeo GiuliaAlfa Romeo StelvioAlfa Romeo TonaleAlpinaalpinealpine a110amazonAston MartinaudiAudi A3Audi E-tronAudi R8Audi RS3Audi Rs5Audi RS6Audi SQ8AustraliaAustrijaautiautobusautocestaautocesteautoindustrijaautomobilautomobiliautomobilska industrijaAutopilotautoškolaBentleybenzinbikebikesBjelovarbmwBMW 3 seriesBMW 4 SeriesBMW 5 SeriesBMW 7 SeriesBMW 8 SeriesBMW i3BMW i4BMW M2BMW m3BMW M4BMW M5BMW X3BMW X7boatboatsBosna i HercegovinabrabusbrzinaBugattiburacampercamper vanCentar za vozila HrvatskecestacestarinacesteChryslercijenacijenecitroenCItroen BerlingoCitroen C3citroen c4classicscrash testcrossoverCustom carCVHdaciaDacia DusterDacia SanderodaimlerDalmacijaDetroit Auto ShowdieselDiesel bandiesel scandaldieselgateDizeldizelašidrag raceDucatiDugopoljeDysonelectricelektrična vozilaelektrični automobilelektrični automobiliEUeuropeEuropska komisijaeuropska unijaevFCAferrarifiatFiat TipoFiskerfordFord F-150Ford FiestaFord FocusFord MustangFord PumaFord RangerFord TransitFrankfurt Motor ShowfunnygenesisGeneva Motor ShowgermanygliserGMgorivoGrand TourgranicagumegužvehacHAKHarley-DavidsonHoldenhondahow toHrvatskaHrvatske autocesteHrvatske cestehybridhydrogenhyundaiHyundai KonaHyundai Santa FeHyundai TucsonIgor NešićistraživanjejaguarjeepJeep WranglerJeremy ClarksonkamerekamionKaznakazneKiaKia SorentoKia SportageKia StingerkoenigseggkoronakrizakoronavirusKTMkupnjalamborghiniLamborghini Uruslancialand roverLand Rover DefenderLexusmarin kameničkiMaseratiMate RimacmazdaMazda CX-30mclarenmercedesMercedes SprinterMercedes X-Classmilan bandićmitsubishiMitsubishi OutlanderMotociklimotorcyclemotorsportMUPnesrećaNikolanissanNissan ArmadaNissan LeafNissan NavaraNissan QashqaiNissan TitanNjemačkanovi automobiliNovskaOff-roadoffroadOleg ButkovićopelOpel AstraOpel ComboOpel CorsaosiguranjeOsijekParis Motor ShowparkiranjePDVpeugeotpeugeot 2008peugeot 208Peugeot 3008Peugeot 308Peugeot 5008Peugeot 508pickuppolandPolestarpolicijapolovni automobiliporezporeziporschePorsche 911porsche panameraPorsche TaycanposkupljenjepotrespožarprekršajiprodajaProdaja automobilaprodajni saloniprometprometnaprometna dozvolaprometna nesrećaPrometne kazneprometne nesrećePSAPularabljenirabljeni autirabljeni automobilRabljeni automobiliradoviramrecallrecreational vehiclerecreational vehiclesregistracijaRemetinečki rotorrenaultRenault ClioRenault DusterRenault KadjarRenault MeganeRenault TwingoRenault Zoerent a carRichard HammondRijekarimacrimac automobiliRimac C_TwoRimac NeveraRivianRivian R1romeorotorRVsafetyScaniaSeatSeat Leonself-driving carservisŠibenikskodaSkoda EnyaqSkoda ENYAQ iVSkoda KaroqSkoda KodiaqSkoda OctaviaSkoda ScalaSlavonski BrodSljemeSlovakiaSlovenijasmartSplitspy shotsSrbijastarost vozilaStellantissubarusudarsupercarssuvSuzukitechnologytehnički pregledteslaTesla Model 3testtest rabljenogtoyotaToyota SupraToyota TacomaToyota YaristrajekttrošarinatrošarinetrucktržišteTržište automobilatuningtvornicaukUmagunos automobilaUSAused car buying guidevanVaraždinVelika BritanijaVelika GoricaVolkswagenVolkswagen ArteonVolkswagen CaddyVolkswagen GolfVolkswagen ID.4Volkswagen PassatVolkswagen Tiguanvolvovozačivozačka dozvolavozački ispitvozilaVOZNI PARKvožnjavwVW ArteonVW Atlasvw beetleVW GolfVW Golf VIIIvw jettaVW PoloVW T-CrossVW T-RocYachtYamahayugoZadarZagrebZagreb Auto Showzakonzakon o sigurnosti prometa na cestamazastavazimske gume