Ovo je novi VW Multivan T7! Nova era kultnog kombija sada donosi i plug-in hibridni pogon

3 years,6 months ago - 14 lipnja 2021, tportal
Ovo je novi VW Multivan T7! Nova era kultnog kombija sada donosi i plug-in hibridni pogon
Volkswagen gospodarska vozila uvode nas u novo doba svjetskom premijerom sedme generacije legendarnog Bullija, a sastojati će se od tri stupa: linija modela Multivan i Transporter 6.1 te ID.BUZZ

Volkswagen gospodarska vozila su na svjetskoj premijeri predstavili potpuno novu generaciju Multivana. U tehničkom smislu ovo višenamjensko vozilo ili MPV čini veliki skok: po prvi puta je plug-in hibrid dio portfelja pogonskih sustava.

Uz to, na vozilu se sada nalazi nova evolucijska faza umreženih sustava pomoći, upravljanja i infotainment sustava. Novi koncept interijera čini Multivan još svestranijim. Ikonski dizajn doživio je evolucijski razvoj, pa glavni dizajner Albert Kirzinger kaže: 'Novi Multivan nosi nepogrešive gene najpoznatijeg dizajna kombija na svijetu.'

Današnjom svjetskom premijerom novog Multivana, Volkswagen gospodarska vozila uvode novu eru za marku i mobilnost. U budućnosti će se Bulli linija sastojati od tri stupa: linija modela Multivan i Transporter 6.1 te ID.BUZZ, koji će biti predstavljen 2022. godine.

Model T6.1, kao Transporter i Caravelle, ostaje specijalist za komercijalnu upotrebu i osnova ikone kampera, modela California. Uz lifestyle ID.BUZZ MPV i kombi ID.BUZZ Cargo, koji je prilagođen urbanom okruženju, dva potpuno električna modela osvojit će novi segment. U međuvremenu, novi Multivan s do sedam sjedala više nego ikad preuzima ključnu ulogu varijabilnog all-roundera.

Vanjski dizajn
Volkswagen gospodarska vozila imali su slobodu da ponovno naprave Multivan od prvog do zadnjeg milimetra. Osnovu za to prvi je put dala modularna poprečna matrica, ili kratko MQB. To je rezultiralo strukturnim i vizualnim prestrojavanjem jedne od najneovisnijih i najuspješnijih koncepcija kombija na tržištu.

Unatoč tome, istina je da DNK njegovih poznatih prethodnika također presudno utječe na dizajn nove generacije Multivana. Njegov je dizajner Albert Kirzinger dodao: 'Na primjer, namjerno navodimo vodoravnu karakternu liniju koja obuhvaća karoseriju modela T3'. Monolitni volumen odaje počast prvoj generaciji Multivana koja je debitirala prije više od 35 godina. Isto tako, novi Multivan također poprima stilski element modela T4, a time i druge generacije: prednju haubu, koja je jezgrovito povučena naprijed ispod vjetrobranskog stakla.

Nove dimenzije i vrlo dobar koeficijent otpora
U usporedbi s prethodnikom, međuosovinski razmak novog Multivana povećan je (u usporedbi s osnovnom verzijom osnovne duljine). To ide ruku pod ruku s upečatljivim proporcijama. Detaljnije, novi je Multivan bez vanjskih ogledala širok 1941 mm (+37 mm u usporedbi s Multivanom 6.1), dugačak 4973 mm (+69 mm) i visok 1903 mm (-47 mm). Međuosovinski razmak je 3124 mm (+124 mm). Multivan je ponovno dostupan i u dugoj verziji. Njegova ukupna duljina je 5173 mm s istim međuosovinskim razmakom; to ga čini 131 mm kompaktnijim od prethodnika. Volkswagen gospodarska vozila su postigli velik napredak u aerodinamici: koeficijent otpora kombija je izvrsnih 0,3. To smanjuje potrošnju energije i povećava domet.

Uređenje interijera
Dizajniran prije svega za obitelji i aktivne sportske ljude, Multivan se sa svojim potpuno novim sustavom sjedala i prostora za prtljag uklapa u nebrojene scenarije mobilnosti. Sa svojim interijerom nalik dnevnom boravku, ovaj MPV je prikladan i kao shuttle visoke klase. To vrijedi utoliko više što nova generacija također paralelno s osnovnim modelom debitira kao proširena verzija s još većim prtljažnim prostorom (do 4053 litre prtljažnika).

Od sada su straga samo lako prilagodljiva i uklonjiva pojedinačna sjedala, tako da skupocjeni bicikli, na primjer, sada mogu putovati u unutrašnjosti. Maksimalna unutarnja visina također ostaje nepromijenjena; u kombinaciji s novim panoramskim krovom, čak je i povećana.

Digitalni kokpit
Multivan premošćuje jaz prema digitalnom svijetu pomoću ploče s instrumentima, koja je također u potpunosti redizajnirana, i u nju integriran tzv. landscape, pejzažni zaslon. Standardno je opremljen sustavom 'Digital Cockpit' (digitalni instrumenti) i informativno-zabavnim sustavom 'Ready 2 Discover'. Putem mrežne upravljačke jedinice sustav standardno nudi širok raspon internetskih usluga i funkcija. Kao funkcija na zahtjev, vlasnici Multivana mogu naknadno aktivirati i navigacijsku funkciju 'Ready 2 Discover'.

Pogonski sklopovi
Nova značajka linije modela je plug-in hibridni sustav. Visokotehnološki pogonski sustav snage 218 KS (160 kW) kombinira lokalnu vožnju bez emisija s vrlo velikim dometima i malom ukupnom potrošnjom. Multivan s plug-in hibridnim pogonskim sustavom ima dodatak imenu 'eHybrid'.

Paralelno s tim, Multivan s pogonom na prednje kotače bit će dostupan s dva različita benzinska motora s turbopunjačem. Snage su 136 KS (100 kW) i 204 KS (150 kW). Iduće godine dolazi i turbodizel (TDI) sa 150 KS (110 kW). Automatski DSG mjenjač s dvostrukom spojkom standardno je ugrađen.

Sustavi pomoći
Broj sustava pomoći znatno je povećan. Uvijek su standardno ugrađeni: Car2X (lokalni sustav upozorenja), Front Assist sustav praćenja područja prednje pomoći koji uključuje City Emergency Braking gradsko kočenje u slučaju nužde, sustav za zadržavanje traka Lane Assist, sustav podrške za izbjegavanje s Turn-off Assist novim pomoćnikom za skretanje, sustav Dynamic Road Sign Display prepoznavanja prometnih znakova i sustavom tempomata.

Inovativni novi sustavi uključuju ‘IQ.DRIVE Travel Assist’, koji omogućuje poluautomatiziranu vožnju od 0 do 210 km/h. Još jedna novost za Multivan su 'IQ.LIGHT - LED matrična prednja svjetla' s interaktivnom kontrolom svjetla, opcijski dostupna kao alternativa standardnim LED svjetlima. Svojim visokotehnološkim značajkama, najnapredniji Multivan ikad automobilski životni stav prenio je u moderno doba.

Volkswagen gospodarska vozila nije zasad objavio kada na tržište stiže novi Multivan, niti koja mu je cijena.

Support Ukraine