Ako planirate prodati svoj automobil, ožujak je u prvoj polovici kalendarske godine pravo vrijeme za to, pokazuje novo istraživanje Njuškala. Naime, uz jesenske, proljetni su mjeseci najpogodniji za prodaju i kupnju limenog ljubimca, a pogotovo ožujak.
U ovom trenutku na Njuškalu možete birati između 66 različitih marki i 809 različitih modela osobnih automobila, dok je samo u prošlom mjesecu zabilježeno 17 tisuća novih oglasa osobnih automobila, gotovo šest posto više nego lani u istom mjesecu.
Udjeli prodaje osobnih automobila prema mjesecima
Od svih oglasa osobnih automobila predanih u veljači, najviše su se prodavali VW Golf i Renault Clio. U TOP 5 najprodavanijih u veljači nalaze se još i Opel Astra, VW Passat te BMW serija 3.
S gotovo 30 milijuna detaljnih pregleda oglasa u veljači, kategorija Auto Moto jedna je od najposjećenijih Njuškalovih kategorija. Posjetitelji su u prošlom mjesecu najviše pregledavali oglase BMW-a serije 3, VW Passata, BMW-a serije 5, Renault Clija te Opel Astri.
Renault Clio je jedan od rijetkih popularnih nenjemačkih automobila u Hrvatskoj, a na našim cestama već je više od dva desetljeća. Čak 62 posto ukupno oglašenih Renaulta Clija ima dizelski motor.
Cijena Renault Clija dizela starog 5 godina 50 posto je niža u odnosu na novonabavnu vrijednost. Na Njuškalu se može naći i Clio s godinom proizvodnje 2018., a njegova prosječna cijena s dizelskim motorom jest 106 tisuća kuna. Slična cijena je i za Clio s benzinskim motorom.
Prosječna cijena Clija proizvedenog 2005. godine s dizelskim motorom iznosi 22 tisuće kuna i za 4 posto je viša u odnosu na isti s benzinskim motorom. Prosječna kilometraža oglašenih Clija na Njuškalu je 150 tisuća kilometara, podjednako za benzince i dizele. Iako je Clio sinonim za mali gradski auto, na Njuškalu postoje i pravi sportski modeli s više od 200 konjskih snaga. Cijena takvih kreće se iznad 20 tisuća eura za najnovije modele, odnosno do 10 tisuća eura za one starije od 7 godina.
Povezane vijesti