Zbog tzv. park and ride parkirališta za KBC Zagreb poligon s Borongaja seli se na Žitnjak. Instruktori - nezadovoljni. Tvrde da ondje ulice nemaju sve potrebne prometne elemente za obuku poput Borongaja.
- Nema elemenata gdje ćete učiti kandidate - od kružnih tokova, semaforiziranih križanja, običnih križanja. Znači tu nema 10-ak posto od svih elemenata koje kandidati trebaju savladati, istaknuo je instruktor vožnje Davor Vozab.
Problem su i obližnje ceste kojima se brzo vozi.
- Nepredvidljiva je u tim situacijama reakcija polaznika autoškole. Hoće li on nekad bespotrebno naglo zakočiti, hoće li mu se motor ugasiti. A vozila koja nailaze po Slavonskoj idu preko 80 km/h. To su užasno opasne situacije i samim time nije pitanje hoće li se dogoditi prometna nego kad će se dogoditi prometna nesreća, naglasio je instruktor vožnje Vladimir Bitanga.
Dvadesetak autoškola koje se koriste poligonom Borongaj u prosincu je slalo otvoreno pismo HAK-u, Gradu Zagrebu i MUP-u protiv lokacije na Žitnjaku, no nitko im nije odgovorio. Grad je upoznat s tim pismom. Svjesni su nezadovoljstva, no poručuju da je Žitnjak jedina i najbolja lokacija.
- Jedino zemljište koje je odgovaralo je bilo u Sesvetama koje su oni kategorički odbili jer im je predaleko. Iduće koje smo našli nakon dodatnog traženja je ovo na Žitnjaku koje u potpunosti odgovara svim propozicijama HAK-a. Osim toga tamo je pet autobusnih linija, izjavio je Andro Pavuna, pročelnik Gradskog ureda za mjesnu samoupravu, promet, civilnu zaštitu i sigurnost.
Dodaju da grad nije obavezan autoškolama osigurati zemljište te da se u drugim europskim gradovima autoškole koriste privatnim površinama. Instruktori najavljuju moguće prosvjede zbog preseljenja na Žitnjak.
Povezane vijesti