Range Rover je objavio kako je unaprijeđen njiihov model Velar, istinski izraz modernog luksuza, a odlikuje se najnovijim tehnologijama, tradicionalnom profinjenošću britanske premium marke te dojmljivim, pročišćenim i minimalističkim novim dizajnom.
Nova rešetka u kombinaciji je s karakterističnim lebdećim krovom, neprekinutom srednjom linijom i kvakama na vratima u ravnini karoserije koje se podižu kada su u funkciji, a sve je to dodatak definiciji najpoželjnije obitelji luksuznih SUV vozila na svijetu. Nova super-tanka Pixel LED prednja svjetla9 pružaju tehnički izgled poput dragulja i optimiziranu vidljivost dok je vanjština unaprijeđena novim nižim stražnjim odbojnikom i tamnim naglascima.
Range Rover Velar je prvi predstavio Range Roverovu filozofiju minimalističkog dizajna, a njegov interijer podiže ovaj pristup na novu razinu. Novi plutajući 11,4-inčni zakrivljeni stakleni dodirni zaslon integriran je u središnju konzolu, a pruža trenutačnu i intuitivnu kontrolu nad svim ključnim funkcijama vozila.
Cijeli niz tehnologija naglašava udobnost i dobrobit putnika, zbog čega je ovaj luksuzni SUV srednje veličine još poželjniji. Range Rover Velar također nudi najtiše vozilo u svojoj klasi za cestovnu buku zahvaljujući profinjenim tehnologijama koje uključuju i revolucionarni sustav Aktivnog poništavanja cestovne buke.
Plug-in električni hibrid Velar je sposobniji i fleksibilniji nego ikada, s većim potpuno električnim dometom vožnje za do 64 km zahvaljujući novom projektu paketa baterija, dok se izbor visokonaprednih benzinskih i dizelskih motora odlikuje tehnologijom blagih hibrida za zajamčenu profinjenost i učinkovito korištenje goriva.
Klijenti mogu birati između Velar S, Dynamic SE, Dynamic HSE i Autobiography.
Privlačan dizajn
Range Rover Velar odmah je prepoznatljiv kao Range Rover, dok su njegova sofisticirana elegancija i dojmljiv stav beskompromisni. Vozilo po prvi put predstavlja Range Roverovu filozofiju minimalističkog dizajna, a njegova nova rešetka – uz uvođenje novih Pixel LED prednjih svjetala s prepoznatljivim Dnevnim svjetlima (DRL) s efektom poput dragulja – osigurava jedinstven izgled cijele obitelji.
Straga, snažan prevjes pruža sklad i naglašava zadivljujuću duljinu Range Rover Velara. Njegov naglašeni dizajn pridonosi mišićavom stavu vozila, dok novi spušteni stražnji odbojnik naglašava njegove proporcije.
Nova LED stražnja svjetla odražavaju tu sofisticiranost svojim privlačnim 3D izgledom i supercrvenim osvjetljenjem. Nadopunjena su visokim kočionim svjetlom u punoj duljini.
Odvažna, elegantna unutrašnjost Range Rover Velara izražava još veći minimalizam, uz vrhunsku majstorsku izradu i nove materijale. Najnovije izdanje sustava za informiranje i zabavu Range Rover Pivi Pro čini središnji dio; jedno sučelje od plutajućeg zakrivljenog 11,4-inčnog stakla je ergonomski postavljeno na većoj visini i na lakšem dohvatu ruke kako bi se smanjilo ometanje i refleksije.
Range Rover Velar i dalje nudi opciju kabine bez kože, s novim dizajnom sjedala i materijalima. Opcija bez kože kombinira vunu danskih tekstilnih stručnjaka Kvadrat™ s poliuretanskim tekstilnim umetcima Ultrafabrics™, uz novi perforirani uzorak Diamond Herringbone. Nadahnuta vrhunskim krojenjem po mjeri, mješavina vune Kvadrat™ je 58 posto lakša od kože i pruža moderan izgled i unaprijeđenu taktilnost za suvremeni izričaj tradicionalnog luksuza Range Rovera.
Inovativna tkanina podvrgnuta je strogim internim ispitivanjima izdržljivosti u laboratoriju za materijale Range Rover kako bi se osiguralo da pruža uobičajenu čvrstoću tijekom životnog vijeka vozila, prošavši kroz 60.000 ciklusa ispitivanja abrazije – što je jednakovrijedno razdoblju od 10 godina korištenja – i ispitivanja UV zračenja, tijekom kojeg se u samo mjesec dana mogu simulirati tri godine neumoljivog izlaganja suncu.
Predstavljene su četiri nove palete kože: Cloud, Caraway, Raven Blue i Deep Garnet. Nadopunjene su probranim izborom detalja, uključujući nove detalje Moonlight Chrome na kolu upravljača, okvirima središnje konzole i ventilacijskim otvorima. Njegovu eleganciju naglašavaju ukrasni završni slojevi Technical Light Anodised, Dark Anodised Aluminium, ili taktilni drveni Shadow Grey Ash.
Dvije nove opcije boja pridružuju se paleti za vanjštinu: Metalik Varesine plava i Premium Metalik Zadar siva.
Povezana tehnologija
Novi Range Rover Velar prvi je koji se odlikuje novom generacijom sustava za informiranje i zabavu Pivi Pro. Kontrole za sve ključne funkcije vozila smještene su unutar novog 11,4-inčnog zakrivljenog staklenog dodirnog zaslona. Čini se kao da lebdi zahvaljujući pročišćenom dizajnu.
Kontrole za klimatizaciju, sjedala i glasnoću zvuka uvijek su vidljive sa svake strane zaslona na novim bočnim trakama, koje obostrano sadrže višenamjenske klizne kontrole. Ti virtualni gumbi uvijek su vidljivi i omogućavaju trenutačan pristup često korištenim funkcijama, uključujući pojedinačne kontrole temperature za putnike sprijeda, glasnoću zvuka i načine rada sustava Terrain Response®.
Na početku svakog putovanja, vozačima se prikazuje početni Pre-Drive panel za brzi pristup često korištenim funkcijama, kao što je odmagljivanje prozora i opcijska grijana sjedala. Nakon kretanja, panel nestaje i otkriva se poznati početni trodijelni zaslon koji se može prilagoditi pomoću inteligencije i fleksibilnosti već poznatog sustava Pivi Pro.
Za dodatnu praktičnost, dodatne kontrole na trajno vidljivim bočnim trakama uključuju prečace za medije i navigaciju, kamere i odmagljivanje prozora.
Sustav nove generacije za informiranje i zabavu bio je podvrgnut opsežnom testiranju i razvoju, a i digitalno i fizički su ga ispitivali ljudi, kako bi se smanjilo vrijeme izvršenja zadataka i interakcije te pružilo tehnološko iskustvo koje je korisniku najlakše moguće. Otprilike 80 posto zadataka može se izvršiti unutar dva dodira početnog zaslona.
Pivi Pro podržava jednostavno povezivanje pametnog telefona s bežičnim sustavom Apple CarPlay™. Bežični Android Auto® također je podržan, dok bežično punjenje uređaja – iz novog prostora za odlaganje u središnjoj konzoli – omogućava trenutačno brzo punjenje i smanjuje potrebu za žicama.
S 80 posto ukupnih elektroničkih modula (ECU) u vozilu – uključujući sustav za informiranje i zabavu Pivi Pro, mapiranje navigacije i ugrađenu dijagnostiku, kao i sustave podvozja i pogonskog sklopa – koji su sposobni za bežično ažuriranje, Range Rover Velar može primati nadogradnju najnovijeg softvera Over The Air bez potrebe za posjetom ovlaštenom prodavaču.
Novi Range Rover Velar također ima omogućen Wi-Fi s Podatkovnim paketom, što putnicima osigurava zabavu i povezivanje. Pivi Pro ima dvostruku ugrađenu eSIM tehnologiju i arhitekturu temeljenu na oblaku, što znači da pruža potpuni pristup nizu internetskih aplikacija – uključujući Spotify i Deezer – koje su integrirane unutar sustava za informiranje i zabavu.
Amazon Alexa donosi novu razinu praktičnosti, jer pruža mogućnost kontrole raznih postavki i funkcija upotrebom naredbi prirodnim glasom dok istovremeno smanjuje mogućnost ometanja1. Alexa je ugrađena u Pivi Pro i može se jednostavno aktivirati izgovaranjem riječi 'Alexa' ili pritiskom na gumb za Alexu na dodirnom zaslonu.
Za jednostavnu navigaciju, what3words je također integriran unutar sustava Pivi Pro. Pametna tehnologija mapiranja dijeli zemaljsku kuglu na mrežu kvadrata od 3 m x 3 m, a svakom je dodijeljena jedinstvena kombinacija tri nasumične riječi kako bi se dobila adresa what3words. Pomoću tih riječi vozači mogu navigirati do točne i precizne lokacije.
Sveobuhvatan zvuk i tehnologija
Kabina Range Rover Velara koja će vas razmaziti smanjuje cestovnu buku na najmanju moguću mjeru pomoću revolucionarne tehnologije Aktivnog poništavanja cestovne buke, a time Novi Range Rover Velar nudi najtiše vozilo u svojoj klasi za cestovnu buku. Ova tehnologija detektira vanjske frekvencije i automatski obrađuje protubuku u zvučnom sustavu vozila, čime se smanjuje ukupna razina unutarnje buke za najmanje 4dB, što je podjednako smanjenju glasnoće za četiri stupnja.
Niz snažnih zvučnih sustava Meridian za Novi Range Rover Velar predvodi opcijski Meridian™ 3D Surround Sound System, koji isporučuje visokokvalitetnu reprodukciju glazbe pomoću do 17 zvučnika i 750 W snage pojačala za sveobuhvatan doživljaj slušanja.
Suvremeni luksuz
Novi Range Rover Velar pruža uobičajenu profinjenost Range Rovera kao mirnog utočišta, s povećanom udobnošću i opcijskim praktičnim funkcijama koje pomažu u promicanju dobrobiti.
Najnoviji Sustav pročišćavanja zraka kabine Plus dostupan je kao dio opcijskog Paketa Comfort (ili kao standard uz Autobiography) da bi pomogao u promicanju dobrobiti i budnosti putnika, sa ciljem pružanja vrhunske kvalitete zraka. Upravljanje razinom CO2 i Filtriranje PM2,5 u zraku kabine poboljšavaju okruženje u kabini praćenjem unutarnjeg i vanjskog zraka te odgovarajućim prilagođavanjem.
Za aktivaciju, putnici mogu jednostavno pritisnuti gumb Purify (Pročisti) na stranici Air Quality (Kvaliteta zraka) unutar sustava Pivi Pro i smanjiti razinu štetnih alergena ili čestica u kabini. Sustav također kombinira tehnologiju nanoe™ X kako bi suzbijali patogene i pomogla u značajnom smanjenju neugodnih mirisa, bakterija i alergena.
Sustav Podesivo osvjetljenje kabine nudi izbor od 30 unutarnjih boja za osvjetljavanje vrata, konzole i prostora za noge kao dio opcijskog paketa Comfort. Unaprijed postavljene teme boja olakšavaju pronalaženje savršene kombinacije, dok svaki putnik može odabrati svoju idealnu unutarnju temperaturu pomoću četverozonskog klima-uređaja.
Kada je riječ o većoj vidljivosti u mraku, novi Range Rover Velar pomiče granice tehnologije piksel LED osvjetljenja pomoću naprednih Pixel LED prednjih svjetala s prepoznatljivim dnevnim svjetlima (DRL). Kao standard uz Dynamic HSE i Autobiography, ovaj sustav ima tri puta više LED dioda od Matrix LED prednjih svjetala. Svako prednje svjetlo ima četiri modula piksela sa 67 precizno kontroliranih LED dioda u svakom modulu kako bi se svjetlost točno prilagodila uvjetima i cesti te pružila najučinkovitiji snop prednjih svjetala.
Sustav Dinamičkog osvjetljenja krivina koristi podatke o brzini i upravljanju kako bi reagirao na cestu i osvijetlio mračne kutove i rubove, dok snop dugih svjetala može za optimalnu vidljivost fokusirati svjetlost gotovo pola kilometra ispred vozila.
Uz mogućnost bacanja sjene oko četiri nadolazeća objekta i izbjegavanja zasljepljivanja, sustav Prilagodljivog snopa svjetala automatski se prilagođava brzini vozila, te osvjetljava širokim snopom pri malim brzinama a intenzivnijim, duljim snopom pri brzinama većim od 70 km/h.
Bez obzira na uvjete, Novi Range Rover Velar privlači svojom pouzdanošću i snagom, a istovremeno je mjesto za opuštanje.
Elektrificirane performanse i sposobnosti
Novi Range Rover Velar ima snagu koja odgovara svakom klijentu, uključujući plug-in električni hibrid P400e. Dostupan je uz niz uglađenih benzinskih i dizelskih motora Ingenium, a svi imaju tehnologiju električnog blagog hibrida (MHEV) koja povećava učinkovitost korištenja goriva i performanse.
Već tradicionalnu Range Roverovu udobnost i profinjenost u vožnji, u Range Rover Velaru osiguravaju napredne postavke podvozja i ovjesa. Opcijski Elektronički zračni ovjes pruža opuštajuću udobnost dok istovremeno zadržava staloženost na neravnim površinama dok uglađeno prelazi preko neravnina pomoću naprednog sustava podvozja Adaptive Dynamics, koji kontinuirano mijenja sile amortizacije na svakom kotaču.
Model P400e
Napredni električni hibrid P400e pruža najbolje od svih svjetova, jer objedinjava električni motor od 105 kW (143 KS) s benzinskim motorom Ingenium kako bi bez napora pružao utišane performanse.
Sklad između performansi samo električne i benzinske vožnje znači da je Range Rover Velar P400e savršen za kratka gradska putovanja kao i dulja putovanja. Ima očekivani stvarni domet do 51 km, što je dovoljno da osigura mogućnost prelaska prosječne dnevne udaljenosti u Range Rover Velaru s nultom emisijom ispušnih plinova. Na duljim putovanjima, pogonski sklop plug-in hibrida nudi kombinirani stvarni domet od 684 km s benzinskim i električnim pogonom.
Koristeći samo električnu energiju, može prevesti do 64 km, uz ukupne emisije CO2 od 38 g/km prema ciklusu po WLTP-u, uz potrošnju goriva od 1,6 l/100 km. Samo električni domet povećan je za više od 20 posto u odnosu na prethodnih 53 km zahvaljujući većoj bateriji od 19,2 kW.
S kombinacijom 404 KS i okretnog momenta od 640 Nm iz njegova 2,0-litrenog 4-cilindričnog benzinskog motora Ingenium od 300 KS (221 kW) i električnog motora od 105 kW (143 KS), P400e je sposoban ubrzati od 0 do 100 km/h za 5,4 s, s najvećom brzinom od 209 km/h. Također može putovati samo na električnu energiju do 140 km/h.
P400e je jedno od tek nekoliko plug-in električnih hibridnih vozila koja su sposobna za brzo punjenje istosmjernom strujom, uz mogućnost kućnog punjenja od 0 do 80 posto za samo 30 minuta upotrebom punjača od 50 kW. Kućno punjenje od 0 do 100 posto upotrebom izmjeničnog punjača od 7 kW moguće je za oko dva i pol sata.
Najnovija generacija benzinskih i dizelskih motora Ingenium dostupna je s 48-voltnom tehnologijom MHEV za poboljšanu učinkovitost i isporuku snage, jer koristi Pokretač-generator pogonjen remenom (BiSG) za prikupljanje energije koja se obično gubi tijekom usporavanja. Pohranjuje se u litij-ionskoj bateriji od 48 volti smještenoj ispod stražnjeg prtljažnog prostora. Može ponovo koristiti tu energiju kao pomoć pri ubrzavanju, dok istovremeno pruža profinjeniji i odzivniji sustav start-stop.
Model P340
3,0-litreni 6-cilindrični redni benzinski motor Ingenium dostupan je s dvije izlazne snage. P340 proizvodi 340 KS (250 kW) i okretni moment od 480 Nm, s ubrzanjem od 0 do 100 km/h za 6,3 s.
Model P400
Snažniji P400 isporučuje 400 KS (294 kW) i okretni moment od 550 Nm, s ubrzanjem od 0 do 100 km/h za 5,5 s uz emisije CO2 od 219 g/km.
Model P250
2,0-litreni 4-cilindrični motor sada se odlikuje novim automatskim prijenosom od osam stupnjeva s uglađenijom promjenom stupnjeva prijenosa. P250 pruža 250 KS (184 kW) i okretni moment od 365 Nm, s 0-100 km/h za 7,5 s, CO2 emisije od 211 g/km i potrošnju goriva do 9,3 l/100 km.
Model D300
3,0-litreni 6-cilindrični redni dizelski motor D300 proizvodi 300 KS (221 kW) i okretni moment od 650 Nm za isporuku snažnih performansi, s ubrzanjem od 0 do 100 km/h za 6,5 s. Opremljeni su serijskim sekvencijalnim turbo motorima i naprednim sustavom katalizatora, s emisijama CO2 od 188 g/km i potrošnjom goriva od 7,2 l/100 km.
Model D200
2,0-litreni 4-cilindrični dizelski motor D200 Ingenium proizvodi 204 KS (150 kW) s emisijama CO2 od 168 g/km i potrošnjom goriva do 6,4 l/100 km.
Tehnologija Adaptive Dynamics je standard na svim modelima sa šest cilindara i PHEV, kao i uz specifikacije za 4-cilindrične modele Dynamic HSE, a osigurava optimiziranost krutosti ovjesa za uvjete vožnje, čime se poboljšava udobnost vožnje i upravljanje. Postoji čak i posebna kalibracija za terensku vožnju. Napredno podvozje i ovjesi, uključujući Elektronički zračni ovjes, te tehnologije Adaptive Dynamics i Configurable Dynamics, pružaju iznimne performanse i okretnost na cesti.
Također su zajamčene vrhunske performanse na svim površinama, uz osiguran niz Range Roverovih sposobnosti zahvaljujući inteligentnom sustavu pogona na sve kotače (AWD) s okretnim momentom na zahtjev. Raspodjela okretnog momenta je optimalna ovisno o uvjetima, bilo da vozite dinamično na cesti ili krećete iz stanja mirovanja na skliskim površinama.
Terrain Response 2® dostupan je putem sustava Pivi Pro i omogućava vozaču da prilagodi postavke vozila uvjetima vožnje, uz izbor načina rada Eco, Comfort, Grass-Gravel-Snow, Mud-Ruts, Sand, Dynamic i Automatic. Svaki način rada mijenja kalibraciju motora, prijenosa, sustava pogona na sva četiri kotača, ovjesa i sustava kontrole stabilnosti radi postizanja optimalnog držanja podloge i staloženosti.