Dok su pogledi ljubitelja automobila bili upereni u Ženevu i novu električnu jurilicu C_Two, Mate Rimac sa svojim vodećim dioničarom u Aziji zaključio je posao karijere.
Rimac Automobili i Camel grupa ugovorili su da će do kraja ove godine izgraditi u Kini tvornicu električnih motora i baterija vrijednu milijardu kuna. Mate Rimac kaže da je ovo važan poslovni iskorak za kompaniju, jer će nova tvornica biti usmjerena isključivo na kinesko tržište.
– Kina nam je važna jer predstavlja najveće tržište na svijetu za električne automobile, autobuse, kamione i druga prijevozna sredstva te bilježi najveći rast – izjavio je za Poslovni dnevnik Rimac. Kina, prema udruzi proizvođača vozila CAAM-a, mjesečno proizvodi 2-3 milijuna vozila, od kojih pet posto čine e-vozila.
U Rimac Automobilima objašnjavaju da je plan kineske vlade prijeći u cijelosti na električna vozila. To znači de će se potražnja za električnim motorima, baterijama i drugim sustavima koji se ugrađuju u e-vozila, a što trebaju tamošnji proizvođači, u sljedećem razdoblju povećati za približno 20 puta.
Zasad se, prema podacima CAAM-a, u Kini mjesečno proizvede od 110 do 130 tisuća e-vozila, a tvornica motora i baterija, koju grade Rimac i Camel, za početak će imati godišnji kapacitet od 50 tisuća jedinica.
– Kina se strateški opredijelila prema električnim vozilima i već danas ima u planu transport potpuno prebaciti na električni pogon pa smo napravili iznimku za kinesko tržište. Tvrtka Rimac Automobili razvoj i proizvodnju za sva ostala svjetska tržišta zadržava u Hrvatskoj – ističe Rimac. Za Rimca su uvjeti novog posla s Kinezima iznimni. Vjerojatno je ovo u startu najisplativija i najpotentnija hrvatska investicija u Kinu. Ukupno ulaganje u novu tvornicu je 158,2 milijuna dolara, gotovo milijardu kuna. Rimac Automobili u tome sudjeluje s pet milijuna eura u novcu te sa znanjem i tehnologijom. Ostatak ulaže Camel. Rimac je za to dobio 40 posto udjela u novoj tvornici, koju su nazvali, Zhongke Luo Rui Technology Co.
Povezane vijesti