Saznali smo cijene novog Renaulta Mégana E-TECH Electric: Narudžbe kreću od 1. veljače

21 prosinca 2021 - tportal

Saznali smo cijene novog Renaulta Mégana E-TECH Electric: Narudžbe kreću od 1. veljače

Renaut je objavio cijene za hrvatsko tržište koje se kreću od 1900 kn mjesečno za inačicu Equilibre s paketom baterija od 40 kWh i 96 kW (130 KS) snažnim e-motorom, dok početna maloprodajna cijena iznosi 265.900 kn

Renault otkriva cijene novog potpuno električnog Mégana E-TECH Electric za hrvatsko tržište. Ovaj potpuno novi električni model Renaulta je imao svoju svjetsku premijeru ujesen na IAA Mobility 2021 u Münchenu. Ova prinova u svijetu električnih automobila dio je ekosustava u kojem vozila, prema Renaultu, služe kao platforma za ugradnju najsuvremenije programske opreme i sustava povezivanja, zbog čega nude novi doživljaj vožnje.

Novom platformom CMF-EV Mégane E-TECH Electric spaja iznimno prostranu unutrašnjost s dinamičnim voznim osobinama, koje duguje izravnom, ali preciznom upravljanju.

Novi Mégane E-TECH Electric kupcima nudi uravnotežene i optimizirane performanse po prihvatljivoj cijeni. Različite inačice zadovoljit će većinu potreba kupaca, bilo da je riječ o svakodnevnim vožnjama ili duljim putovanjima (izleti vikendom ili putovanja na godišnji odmor).

Novi senzualno-tehnološki dizajn
Zajedno s markom mijenja se i njezin dizajnerski izričaj koji sve snažnije poprima obilježja tehnološkog dizajna. Novi dizajn zadržava sve senzualne elemente dizajna zaslužne za uspjeh aktualnog modela te ih spaja s tehnološkim detaljima (stražnja mikro-optička LED svjetla, zaslon OpenR) i drugim obilježjima nadahnutima naprednim dizajnom i naprednom tehnologijom (zračni otvori, laserski ugravirani detalji na bočnim zaštitnim letvicama).

Moćne, rekordne dimenzije
Produljen međuosovinski razmak (2,70 m za ukupnu duljinu od 4,21 m) i kraći prevjes (za koji je zaslužna modularna platforma CMF-EV) dizajnerima su omogućili razvoj kompakta savršeno uravnoteženih proporcija. Baterija ovog modela tanja je no ikad (samo 110 mm!) kako bi dizajneri mogli istovremeno poboljšati vanjske proporcije, povećati prostor u unutrašnjosti i smanjiti težište automobila. Sve to čini vožnju još zabavnijom i uzbudljivijom!

Naposljetku, novi Mégane E-TECH Electric nudi kompaktan dizajn visine od 1,50 m, dok istovremeno nagovještava obilje prostora u unutrašnjosti.

Motor nove generacije
Motor koji pokreće posve novi Mégane E-TECH Electric potpuno je nov. Razvila ga je Alijansa, a upotrebljavat će ga različiti partneri uz vrlo malo ili nimalo preinaka. Proizvodi se u dvije tvornice: u Japanu za potrebe Nissana i u francuskoj tvornici u Cléonu za potrebe Renaulta.

Električno pobuđeni sinkroni motor, kako ga još nazivaju, Renault Grupa i Alijansa kontinuirano upotrebljavaju već deset godina, a to će činiti i u budućnosti. Razvija veću snagu od motora koji upotrebljavaju permanentne magnete i za njegovu se proizvodnju ne koriste rijetki zemni metali, čime se smanjuje njegov utjecaj na okoliš i troškovi masovne proizvodnje.

Zahvaljujući optimiziranom dizajnu, motor je kompaktan i teži tek 145 kg (uključujući spojku). To ga čini 10 posto lakšim od motora koji pokreće ZOE, unatoč tome što razvija veću snagu i veći okretni moment. Mégane E-TECH Electric pokretat će sljedeći motori: 96 kW (130 KS) i 250 Nm te 160 kW (220 KS) i 300 Nm okretnog momenta.

Pruža užitak vožnje električnog automobila, kao što je trenutačno dostupno dinamično i uglađeno ubrzanje bez trzaja. Posve novi Mégane E-TECH Electric od 0 do 100 km/h ubrzava za samo 7,4 s.

Poznate i cijene
Renaut je objavio cijene za hrvatsko tržište koje se kreću od 1900 kn mjesečno za inačicu Equilibre s paketom baterija od 40 kWh i 96 kW (130 KS) snažnim e-motorom, dok početna maloprodajna cijena iznosi 265.900 kn.

Inačica Techno je opremljena paketom baterija kapaciteta od 60 kWh i 160 kW (220 KS) snažnim snažnim e-motorom, dok mu početna maloprodajna cijena iznosi 327.200 kn. Treba napomenuti i to da maloprodajna cijena ne uključuje trošak pripreme vozila, a uključuju PDV i PPMV.

Uvijek ažuran
Povezivost je važan dio iskustva u Méganu E-Tech Electric. Da bi automobil uvijek bio ažuran, kupci besplatno dobivaju 5-godišnji podatkovni paket za sustav OpenR Link, namijenjen ažuriranju ugrađene programske opreme preko interneta (FOTA).

Mégane E-Tech Electric dolazi s jamstvom na dvije godine (uz 24-satnu pomoć na cesti, sedam dana u tjednu) i 8 godina jamstva (ili do 160.000 km) na bateriju. Službeni početak narudžbi na hrvatskom tržištu se očekuje 1. veljače 2022.

Vijesti po temama

a1ACEAalfaalfa romeoAlfa Romeo 4CAlfa Romeo GiuliaAlfa Romeo StelvioAlfa Romeo TonaleAlpinaalpinealpine a110amazonAston MartinaudiAudi A3Audi A6Audi A8Audi E-tronAudi Q5Audi R8Audi RS3Audi Rs5Audi RS6Audi SQ8AustraliaAustrijaautiautobusautocestaautocesteautoindustrijaautomobilautomobiliautomobilska industrijaAutopilotautoškolaBentleybenzinbikebikesBjelovarbmwBMW 3 seriesBMW 4 SeriesBMW 5 SeriesBMW 7 SeriesBMW 8 SeriesBMW i3BMW i4BMW ix3BMW M2BMW m3BMW M4BMW M5BMW X3BMW X7boatboatsBosna i HercegovinabrabusbrzinaBugattiburacampercamper vancar buying guideCentar za vozila Hrvatskecestacestarinacestecestovni prometChryslercijenacijenecitroenCItroen BerlingoCitroen C3citroen c4Citroen C5classicscrash testCroatiacrossoverCustom carCVHdaciaDacia DusterDacia SanderodaimlerDalmacijadavor božinovićDetroit Auto ShowdieselDiesel bandiesel scandaldieselgateDizeldizelašidrag raceDucatiDugopoljeDysonelectricelektrična vozilaelektrični automobilelektrični automobiliEUeuropeEuropska komisijaeuropska unijaevFCAferrarifiatFiat TipoFiskerfordFord F-150Ford FiestaFord FocusFord MustangFord PumaFord RangerFord Transitformula 1Frankfurt Motor ShowfunnygenesisGeneva Motor ShowgermanygliserGMgorivoGrand TourgranicagumegužvehacHAKHarley-DavidsonHoldenhondahow toHrvatskaHrvatske autocesteHrvatske cestehybridhydrogenhyundaiHyundai i20Hyundai KonaHyundai Santa FeHyundai TucsonIgor NešićistraživanjejaguarjeepJeep WranglerJeremy ClarksonkamerekamionKarlovacKaznakazneKiaKia SorentoKia SportageKia StingerkoenigseggkoronakrizakoronaviruskrađaKTMkupnjalamborghiniLamborghini Uruslancialand roverLand Rover DefenderLexusLotusmarin kameničkiMaseratiMate RimacmazdaMazda CX-30mclarenmercedesMercedes SprinterMercedes X-Classmilan bandićmitsubishiMitsubishi OutlanderMotociklimotorcyclemotorsportMUPnesrećaNikolanissanNissan ArmadaNissan GT-RNissan LeafNissan NavaraNissan QashqaiNissan TitanNjemačkanovi automobiliNovskaOff-roadoffroadOleg ButkovićopelOpel AstraOpel ComboOpel CorsaosiguranjeOsijekParis Motor ShowparkiranjePDVpeugeotpeugeot 2008peugeot 208Peugeot 3008Peugeot 308Peugeot 5008Peugeot 508pickuppolandPolestarpolicijapolovni automobiliporezporeziporschePorsche 911porsche panameraPorsche TaycanposkupljenjepotrespožarprekršajiprodajaProdaja automobilaprodajni saloniprometprometnaprometna dozvolaprometna nesrećaPrometne kazneprometne nesrećePSAPularabljenirabljeni autirabljeni automobilRabljeni automobiliradoviramrecallrecreational vehiclerecreational vehiclesregistracijaRemetinečki rotorrenaultRenault ClioRenault DusterRenault KadjarRenault MeganeRenault TwingoRenault Zoerent a carRichard HammondRijekarimacrimac automobiliRimac C_TwoRimac NeveraRivianRivian R1romeorotorRVsafetyScaniaSeatSeat Leonself-driving carservisŠibenikskodaSkoda EnyaqSkoda ENYAQ iVSkoda KaroqSkoda KodiaqSkoda OctaviaSkoda ScalaSlavonski BrodSljemeSlovakiaSlovenijasmartSplitspy shotsSrbijastarost vozilaStellantissubarusudarsupercarssuvSuzukitechnologytehnički pregledteslaTesla Model 3testtest rabljenogtoyotaToyota SupraToyota TacomaToyota YarisToyota Yaris CrosstrajekttrošarinatrošarinetrucktržišteTržište automobilatuningtvornicaukUmagunos automobilaUSAused car buying guidevanVaraždinVelika BritanijaVelika GoricavladaVolkswagenVolkswagen ArteonVolkswagen CaddyVolkswagen GolfVolkswagen ID.4Volkswagen PassatVolkswagen Tiguanvolvovozačivozačka dozvolavozački ispitvozilaVOZNI PARKvožnjavwVW ArteonVW Atlasvw beetleVW GolfVW Golf VIIIvw jettaVW PoloVW T-CrossVW T-RocYachtYamahayugoZadarZagrebZagreb Auto Showzakonzakon o sigurnosti prometa na cestamazastavazimske gume