Tehnološki napredan i dinamičan Renault Megane E-Tech Electric za 275.900 kuna

1 mjesec ago - 22 travnja 2022, Vecernji list
Tehnološki napredan i dinamičan Renault Megane E-Tech Electric za 275.900 kuna
Vozili smo francuski kompakt na struju koji se nudi u dvije verzije sa 130 i 220 KS te uz dva kapaciteta baterija od 40 i 60 kWh

Na naše je tržište stigao Renault Megane E-Tech Electric, električna verzija popularnog francuskog kompakta. Radi se zapravo o potpuno novoj generaciji Meganea u koju su Renaultovi inženjeri ugradili 10-godišnje iskustvo izrade serijskih električnih automobila. Renault će još neko kraće vrijeme prodavati Megane s konvencionalnim motorima, a nakon toga ostaje samo električna verzija koja se u Hrvatskoj sada može kupiti po početnoj cijeni od 275.900 kuna.  

Uračunamo li poticaj od 70.000 kuna (koliko je bio ranijih godina) dolazimo do vrlo konkurentne cijene. Ta cijena vrijedi za verziju s baterijom kapaciteta 40 kWh i elektromotorom snage 130 KS te ugrađenim punjačem snage 7 kW, pa se tako na kućnoj utičnici snage 7,4 kW može napuniti za 6 sati i 17 minuta, dok mogućnost bržeg punjenja nema. S potrošnjom od 15,8 kWh/100 km, domet mu je 300 kilometara. Uz 130 KS i 250 Nm okretnog momenta nudi vrlo solidne performanse - 10 sekundi do stotke i 150 km/h najveće brzine. No, onima koji traže više Megane E-Tech nudi brojne kombinacije. Primjerice, uz 130 KS može se kupiti s punjačem AC 22 kW i DC 85 kW za 313.900 kn, a istovjetna varijanta s većom baterijom od 60 kWh ujedno nudi najveći domet od 470 km. Snažniji model s 220 KS i 300 Nm dolazi uz AC7 ili AC22 punjač i uvijek uz DC130 brzi punjač. Cijene su od 337.900 kuna.

Megane E-Tech Electric je s dužinom od 420 cm vrlo kompaktan (15 cm manje od Meganea), a zbog manje širine, veće visine te veće odignutosti od tla (13,5 cm) i robusnijeg izgleda, ima crossoverski izgled. Prtljažnik od 440 litara zaista je izdašan.

Bez obzira na visinu i SUV izgled, električni Megane vozi se vrlo dinamično i odlično drži cestu po zavojima. Isprobali smo snažniju verziju s 220 KS koja s ubrzanjem od 7,4 sekunde do stotke s pravom može nositi epitet sportaša. Uz iznimno precizan upravljač, Megane je vozački jedan od najboljih auta na struju na tržištu. Potrošnja nam je na mješovitoj ruti po slovenskim selima i autocesti iznosila 16 kWh/100 km, što znači da bismo uz bateriju od 60 kWh imali domet od oko 375 km. A uz mogućnost bržeg punjenja i sposobnost putovanja na dužim rutama.

Unutrašnjost je potpuno digitalizirana i u početnoj opremi stiže 10-inčna instrumentna ploča i okomito postavljen 12-inčni središnji zaslon uz OpenR link multimedijski sustav. Od druge razine opreme dolazi uz Google usluge, što uključuje navigaciju i Google Assistant glasovne naredbe koje su za korištenje vrlo jednostavne i praktične.