Volkswagen, čini se, najavljuje pohod na cijeli svijet s jeftinijom markom Jetta čiji modeli u Kini koštaju od 60.000 kn

27 svibnja 2020 - JutarnjiList

Volkswagen, čini se, najavljuje pohod na cijeli svijet s jeftinijom markom Jetta čiji modeli u Kini koštaju od 60.000 kn

Osam mjeseci od starta u Kini, podbrend VW-a u obliku jeftinije, samostalne marka Jetta na tom je golemom tržištu pronašao 81.000 kupaca.

Tako je samo u travnju ove godine kupcima isporučeno 13.500 automobila, što predstavlja otprilike 1 posto ukupnog najvećeg svjetskog automobilskog tržišta.

Jetta je ove godine povećala svoj tržišni udio jer mlađi kupci u Kini traže nove, dostupnije automobile kako bi izbjegli javni prijevoz nakon epidemije koronavirusa.

Kad smo kod brojki, i usred pandemije tako je isporučeno 38.000 modela Jetta i to od siječnja do travnja 2020. godine između ostalog i zahvaljujući svojim virtualnim salonima i jednostavnoj online kupnji.

Nakon tog uspjeha, Volkswagen grupa razmatra načine za proširivanje tržišta za svoju jeftiniju marku koja je u početku bila zamišljena samo za kinesko tržište, piše Autonews Europe.

"Uspješan početak je, naravno, pobudio i interes s drugih tržišta u Volkswagen svijetu", rekao je novinarima ovaj tjedan predsjednik Jette, Harald Mueller. Dakle, sad je sve moguće...

Posebice s obzirom na činjenicu da je nakon godina borbe da ponude snažnog rivala Renaultovoj "budget" marki Dacia, Volkswagen sada na dobrom putu.

Tvrtka se odlučila za dobro razrađen pristup: osnovala je pristupačnu marku Jetta u Kini (prema godinama poznatom modelu Jetta posebno u Sjedinjenim Državama i Europi), dok su za sestrinsku marku Škoda koja je dosad "glumila" jeftiniji VW, u tom obliku ostavili za napad na indijsko tržište.

Svugdje drugdje Škoda je već postala punopravni, izgrađen brend, ništa lošiji od VW-a.

S druge strane, što se tiče Volksvagena, marka iz Wolfsburga već odavno ne spada u kategoriju "narodnog automobila" kako mu i ime govori, već se sa svakim novim modelom, tehnologijom, opremom i cijenom jako približava Audiju.

Inače, u kineskom segmentu jeftinijih brendova uglavnom dominiraju lokalni proizvođači, poput Great Walla i Geelyja te drugi brojni azijski brendovi, a na ukupnom tržištu Kine taj segment čini golemih 30 posto prodaje.

Pritom prema istraživanju VW-a, čak 80 posto kupaca koji prvi put kupuju automobil kupuju upravo model iz segmenta pristupačnih brendova.

Jetta ima nekoliko modela u ponudi : limuzinu VA3 i dva nova SUV modela VS5 i VS7, a svi se proizvode u VW-ovom zajedničkom pogonu s kineskim u FAW-om u Chengduu. Po svemu, najzanimljiviji je manji SUV model VS5 koji pokreće 1,4-litreni turbo benzinac od 150 KS (drži većinu prodaje ili čak 80 posto), a stoji 12.000 dolara (ili preračunato tek 88.800 kuna). Sedanska limuzina VA3 pak stoji tek 8000 dolara ili 60.000 kuna!

Kad bi jeftinija Jetta došla u Hrvatsku biste li joj dali povjerenje kao pravim VW-modelima?

Vijesti po temama

a1ACEAalfaalfa romeoAlfa Romeo 4CAlfa Romeo GiuliaAlfa Romeo StelvioAlpinaalpinealpine a110amazonAston MartinaudiAudi A3Audi E-tronAudi R8Audi RS3Audi Rs5Audi RS6Audi SQ8AustraliaAustrijaautiautocestaautocesteautoindustrijaautomobilautomobiliautomobilska industrijaautoškolaBentleybenzinbikebikesbmwBMW 3 seriesBMW 4 SeriesBMW 7 SeriesBMW 8 SeriesBMW i3BMW i4BMW M2BMW m3BMW M4BMW M5BMW X3BMW X7boatboatsBosna i HercegovinabrabusbrzinaBugattiburacampercamper vanCentar za vozila HrvatskecestacestarinacesteChryslercijenacijenecitroenCItroen BerlingoCitroen C3citroen c4classicscrash testcrossoverCustom carCVHdaciaDacia DusterDalmacijaDetroit Auto ShowdieselDiesel bandiesel scandaldieselgateDizeldizelašidrag raceDucatiDugopoljeDysonelectricelektrična vozilaelektrični automobilelektrični automobiliEUeuropeEuropska komisijaeuropska unijaevFCAferrarifiatFiat TipoFiskerfordFord FiestaFord FocusFord MustangFord PumaFord RangerFord TransitFrankfurt Motor ShowfunnygenesisGeneva Motor ShowgermanyGMgorivoGrand TourgranicagumegužvehacHAKHarley-DavidsonHoldenhondahow toHrvatskaHrvatske cestehybridhydrogenhyundaiHyundai KonaHyundai Santa FeHyundai TucsonIgor NešićistraživanjejaguarjeepJeep WranglerJeremy ClarksonkamerekamionKaznakazneKiaKia SportageKia StingerkoenigseggkoronakrizakoronaviruskupnjalamborghiniLamborghini Uruslancialand roverLand Rover DefenderLexusmarin kameničkiMaseratiMate RimacmazdaMazda CX-30mclarenmercedesMercedes SprinterMercedes X-Classmilan bandićmitsubishiMotociklimotorcyclemotorsportMUPnesrećaNikolanissanNissan ArmadaNissan LeafNissan QashqaiNissan TitanNjemačkanovi automobiliNovskaOff-roadoffroadOleg ButkovićopelOpel AstraOpel ComboOpel CorsaosiguranjeOsijekParis Motor ShowparkiranjePDVpeugeotpeugeot 2008peugeot 208Peugeot 3008Peugeot 308Peugeot 5008Peugeot 508pickuppolandPolestarpolicijapolovni automobiliporezporeziporschePorsche 911porsche panameraposkupljenjepotrespožarprekršajiprodajaProdaja automobilaprodajni saloniprometprometnaprometna dozvolaprometna nesrećaPrometne kazneprometne nesrećePSAPularabljenirabljeni autirabljeni automobilRabljeni automobiliradoviramrecallrecreational vehiclerecreational vehiclesregistracijaRemetinečki rotorrenaultRenault ClioRenault DusterRenault KadjarRenault MeganeRenault Zoerent a carRichard HammondRijekarimacrimac automobiliRimac C_TwoRivianRivian R1romeorotorRVsafetyScaniaSeatSeat Leonself-driving carservisŠibenikskodaSkoda EnyaqSkoda ENYAQ iVSkoda KaroqSkoda KodiaqSkoda OctaviaSkoda ScalaSlavonski BrodSljemeSlovenijasmartSplitspy shotsSrbijastarost vozilasubarusudarsupercarssuvSuzukitechnologytehnički pregledteslaTesla Model 3test rabljenogtoyotaToyota SupraToyota TacomaToyota YaristrajekttrošarinatrošarinetrucktržišteTržište automobilatuningtvornicaukUmagunos automobilaUSAvanVaraždinVelika BritanijaVelika GoricaVolkswagenVolkswagen ArteonVolkswagen GolfVolkswagen ID.4Volkswagen PassatVolkswagen Tiguanvolvovozačivozačka dozvolavozački ispitvozilaVOZNI PARKvožnjavwVW ArteonVW Atlasvw beetleVW GolfVW Golf VIIIvw jettaVW PoloVW T-CrossVW T-RocYachtYamahayugoZadarZagrebZagreb Auto Showzakonzakon o sigurnosti prometa na cestamazastavazimske gume