Toyotin najveći hibridni SUV, Highlander, počertkom 2021. godine trebao bi krenuti na tržišta zapadne Europe. Dostupan isključivo s potpuno hibridnim pogonskim sklopom, Highlander - zajedno s modelom RAV4 u segmentu D, Toyotom C-HR u segmentu C i novitetom Yaris Cross koji ubrzo stiže u B segment - najnoviji je dodatak Toyotinoj paleti SUV-ova u Europi.
Highlander je nastao na Toyotinoj platformi GA-K, pa objedinjuje sve odlike japanskih SUV-ova - udobnost, uzorna vozna svojstva i sigurnost - s malom emisijom i malom potrošnjom hibridnog pogonskog sklopa. Kombinaciji su pridruženi inteligentni pogon na sve kotače (All-Wheel Drive), obilje prostora i sposobnost vuče prikolice težine do dvije tone. Highlander Hybrid dug je 495 centimetara, a dojmljivom izgledu pomažu i aluminijski naplatci od 20". U prostranoj putničkoj kabini Highlander Hybrid istinski raspolaže sa sedam sjedala - hod uzdužnog pomicanja sjedala u drugom redu je 18 cm, što osigurava dovoljno prostora za dvoje odraslih u trećem redu, te olakšava ulazak i izlazak.
Poklopac prtljažnika otvara se i zatvara na električni pogon uz aktiviranje pokretom noge, a prtljažnik nudi 658 litara prostora s dodatnim pretincem u podu, pri čemu se ukupni obujam može značajno povećati potpunim preklapanjem i drugog i trećeg reda sjedala, čime se dobiva ukupno 1909 litara. Vrhunske razine opreme uključuju središnji zaslon multimedijskog sustava 12,3" sa satelitskom navigacijom, virtualni zaslon, Apple CarPlay i Android Auto, bežično punjenje telefona, ventilaciju sjedala i digitalni retrovizor na kojem se prikazuje široka slika bez ometanja naslona za glavu ili drugih putnika.
Četvrta generacija potpuno hibridnog pogonskog sklopa u Highlanderu kombinira 2,5-litarski benzinski motor s Atkinsonovim procesom i prednji i stražnji elektromotor, pri čemu stražnji elektromotor daje Toyotinom SUV-u inteligentni pogon na sve kotače. Snažna nikal-metal-hidridna baterija smještena je ispod drugog reda sjedala. Ukupna snaga sustava od 244 KS u kombinaciji s emisijom CO2 od samo 146 g/km i potrošnja od 6,6 l/100km (ciklus WLTP) predstavljaju najbolji omjer snage i emisije CO2 u tom segmentu.
Highlander Hybrid opremljen je sustavom Toyota Safety Sense koji objedinjava tehnologije aktivne sigurnosti usmjerene na sprečavanje ili ublažavanje sudara u velikom broju prometnih situacija. Uključuje sustav predsudarne zaštite s aktivnim zakretanjem upravljača radi izbjegavanja sudara, s otkrivanjem pješaka danju i noću te otkrivanje biciklista danju, prilagodljivi tempomat punog raspona, održavanje vozila u prometnom traku, upozorenje za nenamjerno prestrojavanje, automatska duga svjetla i čitanje prometnih znakova.