Karavanska inačica francuskog kompakta: traži se početni benzinac

2 years,4 months ago - 3 kolovoza 2022, vecernji.hr
Karavanska inačica francuskog kompakta: traži se početni benzinac
Novi Peugeot 308 SW na našem tržištu stoji od 192.705 kuna, koliko valja dati za dobro opremljenu inačicu Active Business PureTech 110

Novi Peugeot 308 SW, karavanska inačica francuskog kompakta, i na našem se tržištu sada može naručiti. Prvi primjerci u Hrvatskoj se očekuju u kolovozu. Peugeot 308 SW stoji od 192.705 kuna, za inačicu Active Business PureTech 110. Očekuje se da će upravo početna Active Business oprema kod nas biti najtraženija, uz benzinski motor (kod privatnih kupaca). Kako je kod Peugeota 70 posto modela koje nudi na europskom tržištu već elektrificirano, tako i novi 308 SW stiže i kao plug-in hibrid. Dvije su izvedbe plug-in hibridnog Peugeota 308 SW: 180 i 225 e-EAT8. Prvi samo na struju može 60, a drugi 59 kilometara. Hibridna ponuda kreće od 297.296 kn. Benzinci u ponudi su PureTech 110 i 130, snažniji je na raspolaganju i uz automatski mjenjač, a automatik se može odabrati i uz dizelski BlueHDi 130. Snažniji benzinac stoji od 205.675 kn. Avatar plava boja dolazi bez doplate jer je to boja lansiranja ovog noviteta.

Kupci ovakvih automobila gledaju na dizajn, učinkovitost, napredne tehnologije ugrađene u automobil i njegovu modularnost. Iz Peugeota kažu da su kupci karavana najmlađi i najdinamičniji kupci u C segmentu vozila, većinom aktivni poslovni ljudi koji traže upečatljiv automobil, prostran, koji ujedno pruža užitak u vožnji. U dizajnerskom smislu, 308-ica je u samom vrhu, s koje god je strane pogledali. Masku i novi logo karavan je baštinio od hatchbacka, a  izdužena bočna silueta dodatno mu daje na eleganciji. Automobil dug 463,6 cm (šest cm duži od prethodnika) ima i 5,5 cm veći razmak među osovinama, što se osjeti na povećanom prostoru za putnike u drugom redu, ali i u prtljažniku. Iza sofisticirano oblikovanog stražnjeg dijela krije se prtljažnik koji prima od 608 do 1634 litre u izvedbi s konvencionalnim motorima, odnosno od 548 do 1574 l kod hibrida. LED su i prednja i stražnja svjetla.

U interijeru pažnju plijeni posljednja generacija i-Cockpita s 3D digitalnim instrumentima, novim grijanim upravljačem, 10-inčnim dodirnim centralnim ekranom, glasovnim komandama… Sve funkcije prebačene su na dodirni zaslon s podesivim prekidačima (i-Toggles). Od nove opreme na modelu 308 SW valja izdvojiti aktivni nadzor mrtvog kuta, upozorenje na promet straga, novu HD kameru za vožnju unatrag s vidnim poljem od 180 stupnjeva, pomoć pri parkiranju s vidnim poljem od 360 stupnjeva. Već je početni model odlično opremljen te zapravo i ne zaslužuje da ga zovemo početnim. Ima, primjerice, prošireno prepoznavanje prometnih znakova i preporuku za brzinu, automatsko kočenje u slučaju opasnosti noću s prepoznavanjem pješaka i biciklista, automatski dvozonski klima-uređaj, senzore za pomoć pri parkiranju straga,  i-Cockpit 10" digitalnu instrumentnu ploču, Peugeot Connect radio s 10" HD zaslonom na dodir.

Support Ukraine