
Kia Soul debitirao je 2009. godine sa stilom koji je bio sve samo ne konvencionalan. U to vrijeme, uz rijetke iznimke poput Sciona xB i Nissana Cube, kompaktni automobili imali su prilično generičan dizajn, zbog čega se četvrtasti Soul odmah isticao u masi. Dizajnerski tim Kije u Americi izjavio je kako je oblik inspiriran “veprom s ruksakom”, jer su željeli stvoriti vozilo koje je istovremeno robusno i praktično, ali ne i preveliko. Taj se jedinstveni oblik zadržao i u serijskoj proizvodnji te se pokazao kao veliki tržišni uspjeh.
Soul je služio i kao svojevrsna platforma za dizajnerske eksperimente, s konceptima koji su uključivali kabriolet verzije, pa čak i modele orijentirane na trkaću stazu. Iako ti koncepti nikada nisu ušli u serijsku proizvodnju, savršeno su odražavali duh Soula.
“Soul je bio jedan od kamena temeljaca koji je Kiji omogućio da se učvrsti na globalnoj karti. Ovo jedinstveno vozilo – i marketing koji ga je pratio – pomogli su Kiji da dođe do pozicije na kojoj je danas”, izjavio je Eric Watson, potpredsjednik prodaje Kia America. “Ponosni smo na nasljeđe koje će Soul ostaviti za sobom, ali jednako smo uzbuđeni zbog budućnosti Kijine široke i nagrađivane ponude SUV vozila.”
Povezane vijesti