Rimac Nevera je po svojim performansama, ističu iz Rimčeve tvrtke, najsnažniji i najbrže ubrzavajući homologirani auto u proizvodnji, bez obzira na vrstu pogona. Automobil ima čak 1914 konjskih snaga. Razvija najveću brzinu od 412 kilometara na sat i do 100 km/h ubrzava za nevjerojatnih 1,85 sekundi.
Nevera će se u potpunosti proizvoditi u Hrvatskoj, a Rimčev plan je izbaciti na tržište samo 150 primjeraka. Već ove godine kreću prve isporuke. Prodajna cijena bit će dva milijuna eura, odnosno oko 15 milijuna kuna.
Pogledajte Rimčevo predstavljanje hiperautomobila Nevera.
Nikada u povijesti nije postojao automobil poput Rimac Nevere, potpuno električnog hiperautomobila sljedeće generacije koji otvara nove dimenzije u cestovnim performansama. Sa 1914 konjskih snaga iz četiri elektromotora, Nevera može ubrzati do 100 km/h za 1,85 sekundi, a do 100 milja na sat (160,9 km/h) za samo 4,3 sekunde. Zapanjujuće ubrzavanje zadržava tijekom cijelog ciklusa punog gasa i dostiže 300 km/h od starta za 9,3 sekunde.
U proteklom tjednu samo je nekoliko svjetski poznatih i specijaliziranih auto i tech novinara imalo priliku iskusiti nekoliko aspekta vožnje ovog fantastičnog potpuno elektičnog hiperautomobila, nevjerojatnih performansi, a vozilo je i danas predstavljeno u Dubrovniku.
Izvršni direktor Rimac Automobila Mate Rimac izjavio je u četvrtak novinarima kako je jako ponosan što je Nevera oduševila svjetske medije. 'Dokazala je sve što smo o autu govorili. Došlo nam je osamdeset ljudi od SAD-a preko Europe do Japana, što je dosta dobro s obzirom na ograničenja u putovanju. U tri dana ćemo im na različite načine predstaviti auto, tvrtku i Hrvatsku. Vozit će auto na cesti, a moći će ga i konfigurirati, birati boje, sjesti s našim dizajnerima i naručiti svoje vozilo', rekao je Rimac.
Dodao je kako su neke narudžbe primili i prije testnih vožnji za kupce. Nakon Dubrovnika vozila će biti predstavljena na sajmovima i privatnim događajima diljem svijeta. Isporuka počinje svakako ove godine, ali je Rimac upozorio na velik problem na svjetskom tržištu s dobavom mikroprocesora i čipova.
'To je totalna katastrofa i zbog toga velike tvornice zatvaraju proizvodnju. Kao malom proizvođaču jako nam je teško trenutno doći do mikroprocesora. Jedno vozilo ima 74 računala i tisuće elektroničkih komponenti. Nadamo se da ćemo to riješiti i isporučiti značajne količine, a iduće godine pedeset vozila", naveo je Rimac. Gotovo cijeli razvoj i dizajn Nevere su rađeni u Hrvatskoj, kao i velik dio vozila. "Imamo vlastitu strojnu obradu i proizvodnju karbona, sva elektronika i ožićenje, baterijski sustav. Integracija je velika, ali radimo i komponente za mnoge druge, što je puno značajniji doprinos hrvatskom gospodarstvu u idućem razdoblju', rekao je Rimac.
Ipak, predstavljanje Nevere prošlo je uz ponešto skandala. Naime, na internetu je tijekom današnjeg dana osvanula snimka vožnje automobilom Rimac Nevera brzinom 232 km/h na magistrali kod Dubrovnika. I oncidentu se oglasila i dubrovačka policija.
'Vezano za objavljeni video koji prikazuje vožnju automobilom po magistralnoj cesti brzinom od 232 km/h, obavještavamo vas da je proveden postupak utvrđivanja prekršajne odgovornosti te je utvrđeno da se radi o prometnici državne ceste D-8 na predjelu Ratac kod Dubrovnika i da je vozač grubo prekoračio dopuštenu brzinu kretanja vozilom, odnosno da je vozilom upravljao brzinom od 232 km/h na predjelu gdje je ograničenje brzine 90 km/h zbog čega će protiv njega nadležnom Općinskom sudu u Dubrovniku biti podnesen optužni prijedlog sukladno Zakonu o sigurnosti prometa na cestama. Napominjemo da Policijskoj upravi dubrovačko-neretvanskoj nije prijavljena testna vožnja automobilom po prometnicama u nadležnosti ove Policijske uprave', kažu iz PU dubrovačko-neretvanske.
Mate Rimac komentirao je i incident, kada je vozač Nevere na Jadranskoj magistrali kod Dubrovnika vozio 232 km/h i time prekoračio dopuštenu brzinu kretanja vozila, a potom se prijavio policiji. 'Nije nam bilo drago to vidjeti i da je morala intervenirati policija. Žao nam je zbog toga. Mi našim kupcima, zaposlenicima i gostima kažemo da je testna vožnja na javnoj cesti te se trebaju poštivati prometni propisi. Nažalost jedan kolega to nije poštovao. Nadam se da će, kao i svatko drugi, biti propisno kažnjen, a mi ćemo još više naglašavati važnost pridržavanja propisa', izjavio je Rimac.
Povezane vijesti