Prva električna Škoda po cijeni od 137.614 kuna

4 years,10 months ago - 14 veljače 2020, Vecernji list
Prva električna Škoda po cijeni od 137.614 kuna
Plug-in hibrid Superb iV samo na struju može prijeći 62 kilometra. Ukupna mu autonomija iznosi 930 kilometara

Prva potpuno električna Škoda i prvi Škodin plug-in hibrid. Škoda CITIGOe iV i Superb iV. Uvođenje na tržište ova dva noviteta – koja smo isprobali u Amsterdamu – obilježilo je i pokretanje oznake Škoda iV po kojoj ćete ubuduće prepoznati ekološke modele češke marke koja je dio Volkswagen grupe. Gradski električni automobil CITIGOe iV u Hrvatskoj se može naručiti od prosinca, kada je njegova cijena od 123.214 kuna bila razlog zbog kojeg su mnogi kupci svoje pologe već tada uplatili, ne želeći kalkulirati s eventualnim budućim državnim poticajima na električne automobile. Navedena cijena vrijedila je za izvedbu s Ambition razinom opremljenosti, koja sada stoji 137.614 kn. CITIGOe iV Style, pak, stoji 145.752 kn.

CITIGOe iV Ambition od važnije opreme serijski ima automatski klima-uređaj Climatronic, digitalni radio, radio SWING s dva zvučnika, držač za mobitel koji uključuje aplikaciju Move&Fun II, putno računalo, višenamjensko kožno kolo upravljača, električne podizače prednjih prozora, LED dnevna svjetla, svjetla za maglu sa svjetlom za zavoje, Lane Assist, daljinsko centralno zaključavanje sa Safelock funkcijom. Vanjski retrovizori ručno su podesivi. Vozačevo sjedalo podesivo je po visini. Utičnica za kombinirani sustav punjenja (CCS) uključuje i DC utičnicu za brzo punjenje. U vožnji se električni mališan (dug je 359,7 centimetara, 164,5 cm je širok i 148,1 cm visok) pokazao odličnim – agilan je, upravljiv, vrhunski ubrzava i u gradskoj je vrevi "kao doma". Simpatičan vanjski dizajn preslikan je i u skladnu i dopadljivu unutrašnjost. Kabina dostatna za četiri osobe obiluje privlačnim detaljima. Prtljažnik ovog malog električara s 241,7 cm međuosovinskog razmaka prima 250 litara (923 litre s preklopljenim naslonima stražnjih sjedala).

U Style razini opremljenosti CITIGOe iV donosi još 16-inčne lakometalne naplatke, vanjske retrovizore i kvake u boji vozila, el. podesive i grijane retrovizore, ambijentalno osvjetljenje, radio Swing sa šest zvučnika, tempomat, po visini podesivo i suvozačevo sjedalo. Ulazak u električnu i održivu budućnost za marku sa 124 godine dugom tradicijom ne znači i odricanje od svih dosadašnjih aduta. Naprotiv! Simply Clever, odnosno pametna rješenja specifična za Škodine modele nalaze se i u automobilima s oznakom Škoda iV.

Škodin električni gradski automobil pokreće elektromotor snage 61 kW, odnosno 83 KS. Vozaču su na izbor tri moda vožnje – Normal, Eco i Eco+ – čijim se odabirom vozne osobine mijenjaju od dinamičnih do učinkovitih. S kapacitetom od 36,8 kWh, litij-ionska baterija omogućuje stvaran doseg od 260 kilometara, što je za gradske potrebe i više nego dovoljno. Move&Fun aplikacija nudi i nove funkcije: e-Manager pokazuje preostali doseg, kao i protok energije u autu te energiju rekuperiranu kočenjem. Putem ove aplikacije može se upravljati i punjenjem te klimatizacijskim uređajem.

Plug-in hibrid Superb iV proizvodi se u tvornici Kvasiny i na tržište stiže početkom ove godine. Prvom Škodinu plug-in hibridnom modelu samo na struju doseg je 62 kilometra, pri čemu nema CO2 emisija. Ukupna mu autonomija iznosi 930 kilometara. Kad vozi samo na struju, pješaci i biciklisti mogu ga čuti zahvaljujući umjetno generiranom zvuku. Plug-in hibridni pogon u Superbu se nudi uz Ambition i Style razine opremljenosti, kao i za Sportline i L&K inačice. Superb iV opremljen je naprednim sustavima treće generacije MIB modularnog infotainment matrix sustava, ugrađena eSIM kartica omogućava da je neprestano online, a donosi sve napredne sustave iz klasičnog Superba, među njima i Lane Assist. Opcijski nudi Trailer Assist i Area View sustave potpore, a nude se i full LED Matrix svjetla te dinamička kontrola šasije. Klima-uređajem može se upravljati na daljinu preko aplikacije.

Baterija izdašnog kapaciteta 13 kWh može se napuniti preko noći, točnije za pet sati na standardnoj kućnoj utičnici. Upotrebom snažnijeg wall boxa vrijeme punjenja skraćuje se na tri i pol sata. U kombinaciji s električnim motorom maksimalna snaga iznosi 160 kW, dok bazni 1,4 TSI razvija 115 kW. U limuzinskoj izvedbi stoji od 271.451 kn, odnosno od 280.025 kn za Superb iV Combi. U interijeru nalazimo detalje specifične za iV gamu te ekran na kojem vozač vidi sve bitne informacije, poput potrošnje energije, razine napunjenosti baterije, energije koja se akumulira kočenjem.

Support Ukraine