Evo koji automobili najčešće mijenjaju vlasnike već nakon godinu dana i koliko pritom gube na vrijednosti!

6 years,1 month ago - 19 listopada 2018, JutarnjiList
Evo koji automobili najčešće mijenjaju vlasnike već nakon godinu dana i koliko pritom gube na vrijednosti!
Tvrtka iSeeCars koja se bavi istraživanjima tržišta automobila objavila je zanimljive rezultate koji pokazuju koji automobili najčešće mijenjaju svoje vlasnike već nakon prve godine.

Prije svega, treba napomenuti kako tek 1,5% vlasnika svoje limene ljubimce mijenja već nakon godinu dana, a spomenuta istraživačka tvrtka istražila je koji su modeli najzastupljeniji. Tako čak 8% vlasnika BMW-a Serije 3 svoj automobil prodaje unutar prve godine. Slijedi BMW Serije 5 (7,1%) i Mercedesova C-klasa  (6,1%), Nissan Note (4%), Dodge Dart (3,9%), BMW X3 (3,9%), BMW Serije 4 (3,9%), Mercedes E-klasa (3,9%), Chrysler 200 (3,8%), Subaru WRX (3,3%) i Nissan Versa (3,2%).

Čak šest od prvih 11 modela odnosi se na luksuzne njemačke proizvođače. Iako će neki možda biti iznenađeni, riječ je o logičnoj stvari koju je objasnio i sam direktor kompanije iSeeCars (koja je istraživanje provela) Phong Ly: "Iako će neki biti iznenađeni da su luksuzni brendovi na vrhu ove liste, razlog je često taj što takvi proizvođači često distributerima nude luksuzne modele koji se registriraju i nude kupcima kao zamjenska vozila, a zatim ih se prodaje nakon manje od godinu dana." Tako se potencijalnim kupcima može pokazati "sva raskoš" novih modela; uzmite za primjer vlasnika prethodne generacije Serije 5 koji dolazi na servis. Kao zamjensko vozilo dobiva novu Seriju 5, i nakon dva dana provedena bavarskoj limuzini koja ima više tehnologije i luksuznija je od njegove, postoji velika šansa da će, ako je financijski sposoban (govorimo o istraživanjima u SAD-u, a ne kod nas), početi razmišljati o kupnji nove generacije. Na taj način BMW povećava broj prodanih primjeraka što je za luksuzne proizvođače važno u utrci za "najvećeg luksuznog proizvođača" u čemu se BMW i Mercedes "opako" bore posljednjih nekoliko godina.

Ipak, to nije jedini razlog. Otkriveno je da je velik broj BMW "trica" koji je prodan imao osnovni paket opreme. Pretpostavlja se da su vlasnici s tim modelima prvi put "ušli u svijet premium modela", no pogriješili su izborom opreme koji im nije donio željeno zadovoljstvo, pa prodaju svoje modele kako bi primjerice kupili opremljeniji automobil.

Na stranici iSeeCars objavljen je i podatak koliko su automobili s ove liste izgubili na vrijednosti unutar prvih godinu dana. Pogledajte iznose:

Support Ukraine